سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رتبه نخست مهندسی بلاکچین در بین ۵۰۰۰ عنوان شغلی

تقاضا برای استعدادهای حوزه بلاکچین (Blockchain) به شدت بالا رفته و سرمایه عظیمی وارد این حوزه شده، به طوری که تنها در ایالات متحده بیش از ۳٫۷ میلیارد تأمین سرمایه از طریق عرضه اولیه سکه (ICO)

نسبت درآمد به دانش در حوزه مهندسی بلاک چین بسیار بالاست.

نیک سزابو که اصطلاح «قراردادهای هوشمند» را بین کارآفرین ها جا انداخته، می گوید نسبت درآمد به دانش در حوزه بلاک چین به شدت بالاست و سرمایه هنگفت در این صنعت به استعدادهای درون آن می چربد. شرکت Toptal که یکی از بزرگ ترین مراکز تأمین استعدادهای حوزه فناوری محسوب می شود، امروز رسماً بخش «مهندسی بلاکچین» را به سایت خود افزوده است. Taptal در زمینه توسعه نرم افزار، حدود نیمی از نیروی کار مهندسی آمریکا را تأمین می کند.

افزایش تقاضا برای مهندسی بلاکچین فقط محدود به این شرکت نیست. سال گذشته بازار کار فریلنس Upwork نیز اعلام کرد که این مهارت در بین بیش از ۵۰۰۰ عنوان شغلی از نظر درآمد در رتبه نخست قرار دارد و نسبت به سال قبلش، حدود ۳۵ هزار درصد رشد کرده است. درخواست ها در این بخش، مواردی نظیر خدمات مشاوره برای عرضه اولیه سکه (ICO)، پروژه های مهندسی و خدمات کلی بلاک چین را در بر می گیرد.

بلاک چین تلگرام
بلاک چین تلگرام

از ژانویه ۲۰۱۷ درخواست نیروهای مهندسی بلاکچین در Toptal حدود ۷۰۰ درصد افزایش یافته و در ۴۰ درصد از پروژه های توسعه نرم افزار ماه گذشته، درخواست برای مهارت های بلاکچین دیده می شود. طبق اطلاعات این سایت، تا حدودی می توان آینده این فناوری و حوزه های اطلاعاتی مرتبط با آن را پیش بینی کرد.

بلاک چین سازمانی، پروتکل ریپل و قراردادهای هوشمند، نیازهای اصلی این حوزه هستند

اولین بخش، پیاده سازی Hyperledger Fabric است که نوعی فریمورک اپن سورس برای بلاکچین سازمانی محسوب می شود. رتبه دوم به توسعه ریپل

مهندسی بلاکچین
مهندسی بلاکچین

مؤسس و مدیر عامل Toptal معتقد است انواع درخواست های فوق، می تواند آینده فناوری بلاک چین را تا حدودی پیش بینی کند. او می گوید:

ابتدا شاهد از هم گسیختگی قراردادهای مختلف خواهیم بود. بیشترین مشکلات در حوزه هایی مانند مدیریت اموال دیده می شود، یا قراردادهایی که نیاز به سازوکار پیچیده ای دارند. پرداخت ها هم به اندازه کافی پیچیده هستند و برای فعالیت در مقیاس بزرگ به مشارکت بانک های بزرگ و حتی دولت ها نیاز خواهد بود.

اضافه شدن «استعدادهای مهندسی بلاکچین» به عناوین شغلی سایت های کاریابی و تأمین نیروی فریلنس می تواند منافع زیادی داشته باشد. از یک سو اکوسیستم بلاکچین

مهندسی بلاکچین
مهندسی بلاکچین

باید قبول کنیم که فناوری بلاکچین روز به روز نقش پر رنگ تری در تمامی حوزه های تکنولوژی و حتی زندگی روزمره انسان پیدا می کند و اکثر سیستم های خدماتی سنتی به زودی به این بستر غیر متمرکز منتقل می شوند. نشانه های موجود از مراکز کاریابی جهانی هم نشان می دهند که استعدادهای زیادی در این حوزه مورد نیاز است، افرادی که درآمد سرشاری انتظارشان را می کشد. فناوری بلاکچین ثابت کرده که مفهومی فراتر از ارزهای دیجیتال است و می تواند آینده دنیا را تغییر دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ارزهای دیجیتالی و اطلاع از آخرین قیمت های انواع ارزهای مجازی به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version