سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سازمان SEC تعداد زیادی ICO را به تعطیلی کشاند

SEC یا Securities and Exchange Commission به معنای کمیسیون صرافی‌ها و امنیت، یک سازمان دولتی واقع در ایالات متحده که تجارت و دارایی‌های شرکت‌های مختلف را بررسی می‌کند که با تماس‌های تلفنی به تازگی باعث شده تعداد زیادی ICO از ادامه‌ی فعالیت خود اجتناب کنند.

 SEC به وسیله‌ی تلفن توانسته از انتشار ICOهای کم ارزش و کلاهبرداری‌ جلوگیری کند

ظاهرا عملیات انجام شده توسط این آژانس بسیار ساده است. افرادی که در SEC فعالیت می‌کنند با سازندگان و افراد پشت پرده‌ی هر ICO به صورت تلفنی تماس می‌گیرند. باور کنید یا نه این روش به شکل معجزه آسایی موفقیت آمیز بوده است. به گفته‌ی یکی از مقامات کلیدی فعال در SEC بیش از ده شرکت مرتبط با رمزارزها طرح‌های خود را که برای جمع آوری پول توسط سرمایه‌گذاران منتشر کرده بودند، تمامی فعالیت‌های خود را پس از تماس تلفنی این آژانس با آن‌ها متوقف کرده‌اند.

تمامی این افشاگری‌ها توسط روبرت کوهن(Robert Cohen)، رئیس بخش امنیت سایبری SEC صورت گرفته است. البته به نظر می‌رسد که شرکت‌هایی که با آن‌ها تماس گرفته شده تحت فشار قرار گرفته‌اند و به آن‌ها گفته شده که پیشنهادات آن‌ها خارج از چهارچوب قانونی SEC یا کاملا نقض قوانین محسوب شده است.

جی کلایتون(Jay Clayton) رئیس SEC در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده گفته است که:

کلاه‌برداران تا آنجا پیش رفته‌اند که دیگر از بلاک‌چین استفاده می‌کنند و حتی در حال کمک به توسعه‌ی بازار رمزارزها هستند تا بتوانند کلاهبرداری‌های قدیمی خود برای کاربران جدید دوباره عملی کنند. به این شکل که یک دارایی کم ارزش را با تبلیغات زیاد مهم و پرسود جلوه دهند و در آخر آن‌ را به میزان قابل توجهی بالاتر از ارزش واقعی آن به فروش برسانند.

تعطیلی ICO ها
تعطیلی ICO ها

برای کسانی که از مفهوم ICO اطلاعی ندارند به طور خلاصه می‌توان گفت که بلاک‌چین

نکته‌ی جالب توجه این است که با وجود هشدار‌های مکرر SEC به سرمایه‌گذاران، ICOها هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ چشم انداز‌های آینده در حال رشد هستند، تاجایی که تخمین زده می‌شود ICOها توانسته‌اند برای دوماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ چیزی در حدود ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه جذب کنند که با مقایسه با ۳.۷ میلیارد دلار برای کل سال مالی ۲۰۱۷ یک رشد به شدت چشمگیر محسوب می‌شود.

دن گالاچر(Dan Gallagher)
دن گالاچر(Dan Gallagher)

دن گالاچر(Dan Gallagher) نماینده‌ی سابق کمیسیون SEC اعلام کرد که در جلسه‌ی هیئت مدیره اخیر که در آن رئیس SEC نیز حضور داشته یک شکایت مطرح کرده است و گالاچر در طی بحث در مورد این ICOهای غیر معتبر اعلام کرده که این چنین افرادی کلاهبرداری یک نمونه‌ی قوی‌تر از گرگ وال ‌استریت هستند.

آیا شما تا به حال تجربه شرکت در ICOی شکست خورده‌ای داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت ارزجو
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location