video thumb

دولت انگلستان در پی ایجاد تاثیر ارزهای رمزپایه بر روی اقتصاد این کشور برآمده‌اند

مقامات نظارتی دولت انگلستان در پی ایجاد تاثیر دارایی‌های دیجیتال بر روی اقتصاد این کشور برآمده‌اند. آن‌ها می‌گویند که مقررات به گونه‌ای تنظیم خواهد شد که برای همه افراد درگیر در دنیای ارزهای رمزپایه ، سودمند باشد.

به مناسبت هفته سرمایه گذاری در انگلستان، تحقیقات در مورد تاثیر ارزهای رمز پایه و فناوری بلاک چین بر روی موسسات مالی و همچنین، دیگر بخش‌های اقتصادی این کشور انجام می‌شود.

در این تحقیقات، دستورالعمل‌هایی با جزئیات نیز ارائه خواهد شد. این دستورالعمل‌ها از کسب و کارها و مصرف‌کنندگان محافظت می‌شود. البته، این کار قرار است بدون آسیب رساندن به نوآوری‌ها انجام شود. در همچنین، این تحقیقات به بررسی وضعیت نظارتی دولت انگلستان و مسئولین کلیدی نظیر “مسئول رفتار مالی” (FCA) و بانک مرکزی انگلستان خواهد پرداخت.

نظر نیکی مورگان در رابطه با ارزهای رمزپایه

“نیکی مورگان”، رئیس کمته خزانه‌داری دولت انگلستان اظهار داشت:

“مردم به شکلی روزافزون از ارزهای رمزپایه

نیکی مورگان در ادامه اضافه کرد: “تعادل مناسب میان تنظیم مقررات ارزهای رمز پایه برای حمایت از مصرف‌کنندگان و کسب و کارها بسیار مهم است. البته این مقررات نباید باعث جلوگیری از بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها شود. ما در بخشی از تحقیقات خود به یافتن راه‌حلی در این مورد نیز خواهیم پرداخت.”

تاثیرات ارزهای رمزپایه
تاثیرات ارزهای رمزپایه

“آلیسون مک گاورن”، عضو کمیته خزانه‌داری دولت انگلستان است. او به تازگی اظهار داشته که دولت این کشور نیاز به روشن‌گری بیش‌تری در مورد ارزهای رمزپایه دارد، زیرا بیت کوین

مک گاورن معتقد است که وقت آن رسیده که لندن نشینان ارزهای رمز پایه را به دقت بررسی کنند و آن‌ها را بشناسند. همچنین، اتخاذ سیاست‌هایی برای استفاده از فناوری بلاک چین

در حالی که دولت انگلستان هنوز در کش و قوس شناختن ارزهای رمزپایه است، جوانان و حتی نوجوانان این کشور روز به روز بیش‌تر با دنیای ارزهای رمزپایه ارتباط برقرار می‌کنند.