video thumb

کمپانی فرانسوی Archos از کیف پول سخت افزاری Safe-T رونمایی خواهد کرد

Archos یک شرکت چند ملیتی فرانسوی است که در سال ۱۹۸۸ توسط Henri Crohas تاسیس شد. Archos در تولید تبلت، گوشی های هوشمند، دستگاه های پخش و ذخیره سازی قابل حمل تخصص دارد. این شرکت برای علاقه مندان به ارزهای رمزپایه، کیف پول سخت افزاری Safe-T را ۲۶ فوریه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ (بارسلونا/اسپانیا) معرفی خواهد نمود.

این کیف پول برای ذخیره سازی بیت کوین، توکن های (DomRaider (DRT یا سایر آلت کوین های محبوب از قبیل اتریوم، زی کش و لایت کوین طراحی شده است. این کیف پول

کیف پول سخت افزاری Safe-T در فرانسه تولید و فروش آن در ماه ژوئن ۲۰۱۸ با قیمت ۴۹٫۹۹ یورو آغاز خواهد شد. Archos همچنین توافقنامه خود با DomRaider Group را به عنوان اولین همکار آنها پیش از ICO

مشخصات فنی کیف پول سخت افزاری Safe-T
مشخصات فنی کیف پول سخت افزاری Safe-T
  • پردازنده : ARM processor Cortex-M3
  • صفحه نمایش : OLED 128x64p
  • ابعاد دستگاه : ۵۸mm x 7,8mm
  • درگاه اتصال : Micro USB HID 2.0
  • سازگار با سیستم عامل های: Google Android , Linux , Mac ,OS X ,Microsoft Windows

ARCHOS Safe-T mini به راحتی به یک رایانه یا دستگاه تلفن همراه با استفاده از کابل میکرو USB متصل می شود. پس از تنظیم رمز عبور ضروری ۴ تا ۹ رقمی، یک کلید خصوصی را با امنیت بالا تولید و ذخیره می کند. هر تراکنش روی صفحه نمایش آن نشان داده می شود که باید با استفاده از دکمه های فیزیکی کیف پول مورد تأیید قرار گیرد. این قابلیت اجازه می دهد تا ارسال و دریافت سکه از دیگر کیف پول ها را به شیوه ای بسیار ساده انجام دهید. در صورتی که کیف پول سخت افزاری شما از دست رفته یا دزدیده شود، قابلیت پشتیبان گیری از طریق بازیابی Seed Key به کمک شما خواهد آمد.

همچنین کیف پول سخت افزاری Safe-T سازگار با نرم افزارهای زیر است: Electrum ،MyCrypto ،GreenAddress/Greenbits و Mycelium.

در کمتر از دو سال گذشته، بیش از یک میلیون کیف پول سخت افزاری برای ارزهای رمزپایه به فروش رسیده است. Archos با رهبران توکن های چند منظوره همکاری می کند تا فناوری سخت افزاری خود را با راه حل های تلفن همراه ترکیب کند و از تخصص طولانی مدت خود در زمینه محصولات الکترونیک بهره میبرد. باید دید که در آینده ای نزدیک آیا این کیف پول می تواند رقیب سرسختی برای Ledger Nano S و TREZOR باشد یا خیر؟