video thumb

تحلیل قیمت ارز های دیجیتال: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین و نئو

به نظر می رسد دنیای مالی در مورد ارز های دیجیتال هنوز ذهنیتی نداشته است.

پل سینگر، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری Elliott Management، ارز دیجیتال را “یکی از کلاه برداری های درخشان تاریخ” نامید، در حالی که تیم دراپر، سرمایه گذار برجسته، به حمایت از بیت کوین خود ادامه داده و وقتی از او پرسیدند که آیا وی قصد دارد آنها را به فروش برساند ، گفت: “چرا باید آینده ام را به خاطر گذشته بفروشم”.

در همین حال صرافی های Coinbase و Bitfinex در حال تلاش برای پیاده سازی SegWit به سیستم های خود هستند که به طور قابل توجهی هزینه ها و زمان معامله را برای کاربران کاهش می دهد. آیا این اخبار برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خوب خواهد بود؟

بیت کوین BTC / USD

دیروز، دوم بهمن، بیت کوین هنگامی که خط مقاومت کانال نزولی را رد کرد، هدف دوم ما را بدست آورد. مبادلات پس از این موقعیت ارز های خود را در حدود ۱۲٫۰۰۰ دلار فروختند. حالا چه باید بکنند؟ جفت ارز BTC / USD تقریبا دو برابر شده است و از این رو، انتظار می رود که سودی در سطح فعلی مورد انتظار باشد. با این حال، تا زمانی که درون کانال صعودی قرار می گیرد، این روند باقی می ماند.

BTC/USD

اگر در زیر خط حمایت کانال صعودی سقوط کند، کاهش به سمت روند ۲۰ روزه با ۱۰٫۰۰۰ دلار و کمتر از آن امکان پذیر است. دیدگاه نزولی ما در صورتی که این ارز از ۱۲٫۲۰۰ دلار، صعود و  به ۱۳٫۰۰۰ دلار برسد، معتبر نخواهد بود.

اتریوم ETH / USD

کاهش توقف که توسط تجزیه و تحلیل قبلی ما پیشنهاد شده است، دیروز، اتفاق افتاد. اتریوم در حال حاضر زیر میانگین ۲۰ روزه، که نشانه نزولی است، شکست خورده است.

ETH/USD

در حرکت نزولی، انتظار داریم که نرخ ETH / USD به ۷۸۰ تا ۷۷۲ دلار رسیده باشد که یک منطقه حمایت قوی است. دیدگاه نزولی ما در صورتی است که این پول دیجیتال به بیش از روند  ۲۰روزه به سطح ۱۰۰۰ دلار برسد.

بیت کوین کش BCH / USD

توقف ضرر ۱٫۴۰۰ دلاری اتفاق افتاده است. بیت کوین کش با توجه به انتظارات خرید نشده است. یک حمایت نهایی از ۱٫۳۵۰ دلار وجود دارد. اگر این حمایت شکسته شود، جفت BCH / USD می تواند دوباره در سطح ۱۲۰۰ دلار اصلاح شود.

BCH/USD

اگر این ارز از خط روند حمایت نکند و به  سمت ۱٫۶۰۰ دلار حرکت کند، دیدگاه ما از بین خواهد رفت.

ریپل XRP / USD

ریپل در روزهای ۲۸ و ۲۹  بهمن، در معرض تهدید قرار گرفت، اما  دیروز این تهدید را از بین برد. همچنین این ارز با پایین آمدن روند ۲۰ روزه کمه کاهش یافته است. این نشان دهنده ضعف آن است و پیشنهاد توقف ضرر ۰٫۹۵ دلار ما هنوز نقض نشده است. مگر اینکه گاوها به سرعت صعود کند، که ممکن است تا  قیمت ۰٫۸۷ دلار کاهش یابد.

XRP/USD

جفت ارز XRP / USD تنها در صورتی افزایش می یابد که قدرت آن ۱٫۲۳ دلار باشد. ما انتظار داریم که این ارز در عرض چند روز آینده در محدوده بین ۰٫۸۷ تا ۱٫۲ دلار باشد.

استلار XLM / USD

استلار که پایین تر از حمایت بحرانی ۰٫۴۱ دلار است، شکست خورده است. در حال حاضر، در خط کانال پشتیبانی می شود؛ مگر اینکه به سرعت به بیش از ۰٫۴۱ دلار برسد.

XLM/USD

ضرر توقف به میزان ۰٫۳۰ دلار است. همانطور که بیشتر سکه های اصلی ضعف نشان می دهند، ما باید توقف ضرر در جفت XLM / USD را به ۰٫۳۵ دلار و بر اساس قیمت روزانه افزایش دهیم.

لایت کوین LTC / USD

ما قبلا پیش بینی کردیم که این ارز یا قیمت ۲۷۰ دلار به فروش برسد، اما لایت کوین تنها می تواند قیمت ۲۵۶٫۸۱۸ دلار را در اوایل اسفند لمس کند.

LTC/USD

قیمت جفت LTC / USD در مقایسه با سکه های دیگر از هر دو روند ۲۰ روزه و ۵۰ روز۰ بیشتر است. میانگین متحرک نیز یک شیب صعودی را تشکیل می دهد که یکی دیگر از نشانه های مثبت این ارز است.

همچنین قیمت این ارز ممکن است در خط روند تا حدود ۲۱۴ دلار افزایش پیدا کند. با این وجود، اگر تمام ارز های رمزنگاری سقوط یابند، موقعیت لایت کوین آسیبی نخواهد داشت. بنابراین، توصیه می کنیم که ضرر توقف را در موقعیت باقیمانده به ۲۱۰ دلار افزایش دهید.

کاردانو ADA / BTC

دیدگاه نزولی ما در مورد کاردانو براساس پیش بینی ما عمل کرده است. این ارز برای تقریبا ۱۰ روز سقوط کرده بود. این امر باعث شده که در فروش بیش از حد فروخته شود و همچنین احتمال بازگشت به سطح مقاومتی بالای ۰٫۰۰۰۰۴۰۷۰ دلار را افزایش دهد.

ADA/BTC

روند ۲۰ روزه در حال سقوط نیز به این سطح نزدیک است. ما شگفت زده نخواهیم شد که ADA / BTC در عرض چند روز آینده رشد کند. با این حال، روند همچنان ادامه دارد و ما انتظار داریم قیمت تا سطح حمایت بعدی ۰٫۰۰۰۰۲۴۶ دلار کاهش یابد.

نئو NEO / USD

حامیان این ارز سعی کردند از الگوی مثلث نزولی خود را بیرون آورند ولی در سطوح بالاتر ناکام ماندند. دیروز، ارز NEO به سمت عقب برگشت و وارد مثلث نزولی شد.

NEO/USD

امروز، جفت ارز NEO / USD در حال تلاش برای حمایت از میانگین متحرک ۱۲۰٫۳۳ دلار است. اگر این منطقه پشتیبانی شکسته شود، ممکن است تا ۱۰۰ دلار کاهش یابد. در صورتی که این ارز پامپ شود و بالاتر از ۱۴۰ دلار شود،  روند صعودی خواهیم داشت.

برای مشاوره در تجزیه و تحلیل ارز های دیجیتال و همچنین خرید و فروش این ارز ها به arzjoo.com مراجع نمایید.