سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیل قیمت انواع ارزهای دیجیتال

بیایید ببینیم وضعیت ارزهای دیجیتال چگونه است؟

در تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال پس از یک ریزش بزرگ در اوایل  امسال، ارزهای دیجیتال سعی در بازیابی دارند. در میان سکه ‌های برتر، لایت کوین

در همین زمان، وسترن یونین،  یکی از قدیمی ‌ترین شرکت‌ های انتقال  پول، این را  تایید کرده ‌است که سیستم تراکنش بلاک چین

اوراستاک  در شرکت هایی که از فناوری بلاکچین استفاده می کنند چندین سرمایه گذاری بزرگ انجام  داده است. پاتریک بایر ن(Patrick Byrne)، مدیر اجرایی شرکت اُوراستاک، یکی از حامیان پیشگام بیت کوین و بلاک چین است. این نشان می‌دهد که جرج سورس به آرامی ارزش فن‌آوری بلاک چین راتشخیص می‌دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین BTC / USD

توصیه ما در مورد موقعیت طولانی در بیت کوین باعث شد تا در ۲۶ بهمن،  خریدارانی که از ما خرید می کردند، موقعیت خود را بین ۹٫۵۰۰ تا ۹٫۷۰۰ دلار به دست آورند. ما پیش بینی کردیم که بحران ارزهای دیجیتال

BTC

ما ترجیح می دهیم که قیمت ثابت باشد تا اینکه دچار نوسانات شدید و افزایش حبابی شود. در این مورد، جفت BTC / USD با فشار فروش در خط مقاومت مواجه است، همانطور که در نمودار نشان داده شده است.

اگر ۹۵۰۰ دلار را نگه دارد از خط مقاومت بیرون می آید و احتمالا در داخل کانال صعودی افتاده و حتی قیمت ها تا ۱۲٫۵۰۰ دلار نیز افزایش می یابد.

بیت کوین در معرض خطر حمله رقیبان است. بنابراین، ما می خواهیم خطر را کاهش دهیم. ما توصیه می کنیم که توقف ضرر را در موقعیت های ۵۰ درصدی به ۸٫۶۰۰ دلار افزایش داده و بقیه را در سطح ۷٫۸۰۰ دلاری حفظ کنید.

تحلیل قیمت اتریوم ETH / USD

اتریوم سطوح خرید ما را در ۲۶ بهمن آغاز کرد. اما، آن را نیز شکست خورد. در حالی که جفت ETH / USD هرگز روند سقوط خود را رها نکرده است، تلاش کرده است تا کمی حرکت کند.

ETH

هدف اول هدف ما حرکت به میانگین ۵۰ روزه بود، که در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ دلار است و پس از یک صعود به سطح ۱۰۵۰ دلار رسید. ضرر توقف در قیمت ۷۷۵ دلار باقی می ماند، زیرا ما هیچ سطح توقف منطقی بالاتر را پیدا نمی کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین کش BCH / USD

بیت کوین کش از منطقه مقاومت شکست بیرون آمده است و امروزه سطح خرید خود را از ۱۴۰۰ دلار افزایش داده است. در حال حاضر انتظار می رود یک صعود به میانگین ۵۰ روزه با قیمت ۱٫۸۱۸ دلار داشته باشد و سپس به قیمت ۲۰۰۰ دلار حرکت کند.

BCH

شکستن خط روند نزولی بلند مدت و ۲۰ روزه یک نشانه صعودی است. اما اگر سقوط نرخ ارز کاهش یابد، جفت BCH / USD نیز ممکن است برای صعود کار دشواری داشته باشد. بنابراین، ما توقف ضرر را با قیمت ۱۱۰۰ دلار حفظ می کنیم، که احتمالا و به احتمال زیاد به ۸۵۴ دلار می رسد.

تحلیل قیمت ریپل XRP / USD

ریپل در ۲۵ فوریه بالاتر از سطح پیشنهاد خرید ما قرار گرفت. با وجود نظر ما، از ۱۵ فوریه دوباره وارد بازار شد. همانطور که جفت ارز XRP / USD همچنان در بالاتر از میانگین ۲۰ روز حرکت می کند، انتظار داریم که آن را به دست آوریم و به سرعت ۱٫۵ دلار افزایش پیدا کند، در صورتی که خریداران می توانند درآمد خود را در موقعیت های ۵۰ درصد ذخیره کنند. توقف های باقیمانده می تواند برای یک هدف بالاتر از ۱٫۷۴ دلار باشد.

XPR

دیدگاه صعودی ما در صورتی که این ارز از ۰٫۸۶ دلار سقوط کند، معتبر نخواهد بود.

تحلیل قیمت استلار XLM / USD

استلار نیز از کانال نزولی خارج شد و قیمت خرید ما را ۰٫۴۵ دلار بالاتر برد. همانطور که بازارها شکست را در قیمت ۰٫۴۱ دلار رد کرده اند، ما انتظار داریم حرکت به سطح مقاومتی به بالای ۰٫۶۳ دلار برسد.

XLM

تا جایی که جفت ارز XLM / USD در بالاتر از میانگین ۲۰ روزه و سطح ۰٫۴۱ درصدی قرار دارد و احتمال دارد به ۰٫۶۳ دلار برسد. از این رو توصیه می کنیم که موقعیت را با تخفیف پیشنهاد شده ۰٫۳۰ دلار در روز نگه دارید.

تحلیل قیمت لایت کوین LTC / USD

دیروز، ۲۷ بهمن، لایت کوین حرکت صعودی خود را ادامه داد و با مقاومت به ۲۱۴٫۴۸۳ دلار رسید. ما پیش بینی کردیم که این مبلغ به ۲۴۲ دلار برسد، و دیروز، نرخ به سطح ۲۳۹٫۷۰۵ دلار رسید که بسیار نزدیک به هدف ما است.

ما اعتقاد داریم که تا زمانی که جفت LTC / USD بالاتر از ۲۱۴٫۴۸۳ دلار باشد، هدف آن رسیدن به ۲۴۲ دلار است. حرکت به ۲۷۰ دلار و بعد از آن به ۳۰۷ دلار ممکن است.

LTC

بنابراین، خریداران باید سود ۵۰ درصدی را در ۲۴۰ دلار ذخیره کنند و مانع از توقف در موقعیت باقیمانده شوند. در حال حاضر، ما توصیه می کنیم تا می توانید لایت کوین بخرید.

تحلیل قیمت کاردانو ADA / BTC

کاردانو شکست از الگوی نزولی نزولی را به پایان رسانده است. این یک پشتیبانی نهایی در ۰٫۰۰۰۰۳۷۰۰ دلار است، که احتمال رفتن به سطح ۰٫۰۰۰۰۲۴۶ هم می باشد.

ADA

جفت ADA / BTC تا زمانی که تحت مقاومت بالای ۰٫۰۰۰۰۴۰۷۰ قرار داشته باشد، منفی است. اگر در خط سیر مثلث نزولی بیرون بیاید، نشانه های مثبتی از آن است.

تحلیل قیمت نئو NEO / USD

موقعیت طولانی در تحلیل قبلی برای نئو حدود ۱۲۱ دلار، پیشنهاد شده بود که روز ۲۵ بهمن انجام شد. دیروز، ۲۷ بهمن، تلاش های رقیبان برای جفت ارز NEO / USD پس از حمایت از ۱۲۰٫۳۳ دلار شکست خورد.

NEO

هدف ما، حرکت به خط روند مثلث نزولی است. ما توصیه می کنیم که ضرر توقف از ۱۰۰ دلار به ۱۰۷ دلار افزایش یابد.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین پشتیبانی می توانید به وب سایت arzjoo.com مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location