video thumb

تحلیل ارزهای رمزنگاری شده بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و …

لیست عناوین این مطلب

مقدمه ارزهای رمزنگاری

رگولاتورها یا قانون گذران سراسر جهان در حال تلاش برای فروپاشی محبوبیت ارزهای رمزنگاری

سخن بزرگان ارزهای رمزنگاری

با این حال، به محض بالغ شدن بازار، تمایز میان ارزهای رمزنگاری شروع می شود. براد گارلینگاس مدیر عامل شرکت ریپل

لون وانگ، رئیس NEM، معتقد است که هیچ چیز تا زمانی که بازار بالغ نشود در مورد دستکاری قیمت را نمی توان انجام داد. به عنوان خریدار، ما همیشه باید از سرمایه خود حفاظت کنیم و از آنجا که بازار رمزنگاری ۲۴/۷ باز هستند ، خطرات ناشی از یک گپ وجود ندارد. بنابراین، نیاز به نگرانی نیست حتی اگر قیمت چندین ارز رمزنگاری به صفر برسد.

بیت کوین BTC / USD

بیت کوین در حال تلاش برای بهبود بخشیدن به خود است، اما احتمالا با مقاومت قوی از سطح فعلی تا مارک ۹٫۵۰۰ دلاری، از خط روند نزولی ۲۰روزه و مقاومت بعدی آن مواجه خواهد شد. دو امکان وجود دارد –  یکی اینکه قیمت از این وضعیت خارج شود و یا اینکه نزولی شود. آیا ما مطمئن هستیم که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ نه، ما باید برای هر دو سناریو آماده باشیم.

BTC/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

اگر جفت BTC / USD از ۹٫۵۰۰ دلار پایین تر آورده شده و به مدت چهار ساعت به طول انجامد، یک شکست را تایید می کند و ما پیشنهاد می کنیم موقعیت های طولانی را با توقف ضرر ۷٫۸۰۰ دلاری داشته باشیم. اولین هدف ما حرکت به میانگین ۵۰ روزه است که در حال حاضر حدود ۱۱٫۷۸۰ دلار است. ما ممکن است حرکت به خط مقاومت کانال نزولی را  هم ببینیم.

ثانیا، اگر قیمت از ۹٫۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند و زیر ۷٫۸۰۰ دلار تخمین زده شود، ممکن است با یک سقوط به ۷۰۰۰ دلار برسد. همانطور که هنوز هیچ تاییدی از انتهای آن نداریم، توصیه می شود که تنها ۵۰ درصد از روند معمول را برای خرید نگه دارید.

اتریوم ETH / USD

اتریوم یک روز شمار معکوس را در روز گذشته و در روز ۱۳ فوریه شکل داد و  امروز در حال تلاش برای گسترش بعدی آن است. بهبود ها در اتریوم به نظر می رسد قوی است زیرا جفت ETH / USD تا ۶ فوریه، با ۵۶۵٫۵۴ دلار، از روند خارج شده است. مقاومت ۲۰ روزه ۹۰۲ دلار و ۵۰ روزه با ۹۸۵ دلار و با پشتیبانی ۷۷۵ دلار است.

ETH/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

خریدران تهاجمی می توانند موقعیت های طولانی خود را پس از افزایش قیمت ۹۰۲ دلار به مدت چهار ساعت ادامه دهند. در صورتیکه کریپتوکورنال تلاش کند تا از آن بیرون بیاید، باید موقعیت ها با روند ۵۰ روزه بسته شود، در غیر این صورت حرکت به خط مقاومت کانال نزولی، ممکن است حدود ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ دلار رخ دهد.

بیت کوین کش BCH / USD

به دلیل حرکت بزرگ در ۸ فوریه، بیت کوین کش در محدوده کوچکی قرار دارد. همان طور که اکثر بازارهای ارزهای رمزنگاری نشانه هایی از بهبودی را نشان می دهند، ما انتظار داریم روند صعودی صورت گیرد.

BCH/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

جفت BCH / USD دارای تاریخچه روند عمودی است. بنابراین، ما می خواهیم این تجارت را انجام دهیم. در حال حاضر قیمت از خط روند نزولی و کانال نزولی شکسته شده است. توصیه خرید در ۱٫۴۰۰ دلار است. حرکت صعودی می تواند به ۱۸۶۰ دلار و پس از آن به بعد تا ۲۰۰۰ دلار افزایش یابد. ضرر توقف برای خرید را می توان در ۱۱۰۰ دلار حفظ کرد.

ریپل XRP/USD

ریپل در چهار روز گذشته در محدوده باریکی قرار دارد و در حال حاضر با مقاومت در میانگبن ۲۰ روزه روبرو است. اگر آن را اپشت سر بگذراد، انتظار داریم که موقعیت ریپل را به دست آوریم. همچنین، در طول تجزیه و تحلیل قبلی ما یک موقعیت طولانی در جفت XRP / USD پیشنهاد کردیم.

XRP/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

ما انتظار برای خرید را دوباره تحمل می کنیم، زیرا با توجه به افزایش بیشتر نرخ های خرید، ما معتقدیم که قیمت ۱٫۵۰ دلار و سپس ۱٫۷۴ دلار ممکن است. با این حال، ما توصیه می کنیم که خرید را تنها پس از آن که ارز دیجیتال به مدت چهار ساعت در بالاترین سطح ۱٫۰۸ قرار گرفت، انجام دهید. اگر ارز دیجیتال ۰٫۸۶ دلار تخمین زده شود، دیدگاه ما نامعتبر خواهد بود.

استلار XLM / USD

استلار همچنین علائم تغییر در روند را نشان می دهد. این ارز از مقاومت در قیمت ۰٫۴۱ دلاری شکست خورده است و در حال حاضر در خط مقاومت کانال نزولی قرار دارد.

XLM/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

هنگامی که قیمت در بالای کانال حفظ شود، این موضوع تغییر در روند را نشان می دهد و احتمالا به سمت ۰٫۶۳ دلار حرکت می کند. ما یک موقعیت طولانی در جفت XLM / USD را با قیمت ۰٫۴۵ دلار برای سود و توقف در ۰٫۳۰ دلار توصیه می کنیم.

لایت کوین LTC / USD

در چند روز گذشته روند لایت کوین صعودی بوده است. ما در تجزیه و تحلیل قبلی، موقعیت طولانی آن را پیشنهاد کردیم. پیشنهاد ما باعث شد که امروز قیمت ۱۸۰ دلاری دیده شود و سود حاصل گردد. هدف در قیمت بیش از ۱۷۵ دلار به پایان رسیده است که دوبرابر قیمت کوتاه مدت است و حداقل هدف مورد نظر ۲۴۲ دلار است که این نشانه روند صعودی است.

LTC/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

اکنون قیمت باید ۲۴۲ دلار و سپس به ۳۰۷ دلار برسد. قبلا ما یک توقف ضرر ۱۳۰ دلاری پیشنهاد کردیم. با این حال، پس از شکست، توقف ضرر باید ۱۴۰ دلار افزایش یابد.

کاردانو ADA / BTC

کاردانو هیچ خریداری را پیدا نمی کند. این به دنبال ضعف آن است و یک شکست از الگوی مثلث نزولی به نظر می رسد. قیمت از پشتیبانی بحرانی ۰٫۰۰۰۰۴۰۷۰ شکسته شده است.

ADA/BTC
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

اگر به سرعت از این سطح صعود نکنند، ممکن است به سطح حمایت بعدی ۰٫۰۰۰۰۲۴۶ کاهش یابد. دیدگاه ما در جفت ADA / BTC اگر قیمت از خط روند مثلث نزولی بیرون بیاید، نامعتبر است.

نئو NEO / USD

نئو به مقاومت بالای بحرانی ۱۲۰ دلار رسیده است که در سه بار گذشته به آن بازگشته است. هنگامی که ارزهای دیجیتال از این سطح خارج می شوند، ممکن است حرکت به سمت خط روند در الگوی مثلث نزولی را ببینیم.

NEO/USD
تحلیل ارزهای رمزنگاری شده

ما توصیه های خود را برای خرید جفت NEO / USD در تحلیل قبلی حفظ می کنیم. خریدران می توانند در طولانی مدت قیمت بالاتری از ۱۲۱ دلار را برای چهار ساعت حفظ کنند. از دست دادن سود می تواند در ۱۰۰ دلار متوقف شود. هدف، ۱۴۰ دلار است.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و اخبار درباره انواع ارزهای دیجیتالی به سایت arzjoo.com مراجعه کنید.