video thumb

چارلی لی:احتمال دارد که لایت کوین کش کلاه برداری باشد

بسیاری از افراد دقیقا با “لایت‌کوین” آشنا نیستند، و همینطور نمی‌دانند این رمزارز که رتبه ۶ ام را از نظر کل ارزش در میان تمامی رقیبانش داراست بزودی دست خوش فورکی است همچون فورک های مختلفی که از بیت‌کوین در سال گذشته بوجود آمد. افرادی که اخبار لایت‌کوین را دنبال می‌کنند مطمعناً می داند که برای این ارز هم فورکی به نام “لایت‌کوین‌کش” در راه است و  وعده تراکنش های سریعتر از لایت کوین

در هر صورت پیشنهاد می‌شود از این فورک جدید دوری کنید. این جمله را چارلی لی خالق لایت‌کوین از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است و می‌گوید احتمالش وجود دارد که لایت‌کوین‌کش کلاه‌برداری باشد.

یکی از اصلی‌ترین نگرانی هایی که این روزها در ارتباط با رمزارزها وجود دارد دقیقاً کلاه‌برداری هایی از این دست است! به همین دلیل نیاز به قانون‌گذاری بر رمزارزها امروزه بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود تا در مقابله عرضه چنین ارزهایی به دفاع از دارایی افراد بپردازد. هر کسی می‌تواند ارز رمزینه خودش را بوجود آورد و به بازار و در کار متخصصان این عرصه در کنار سرمایه گذاران، مشکل ایجاد کند و هیچ قانونی برای دفاع از این ارزها و بازار حول این ارزها وجود ندارد.

احتمالا این قویترین دلیل برای استفاده از نام “لایت‌کوین” توسط کسی به غیر از خالق اصلی آن است!

هر مالک لایت‌کوین در ازای هر واحد از این ارز می‌تواند ده عدد لایت‌کوین‌کش بدست آورد. این فورک در هفته آینده انجام خواهد شد. معامله جذابی بنظر می‌رسد خصوصاً اگر لایت‌کوین را سال گذشته حدود ۴$ خریده باشید و در سال گذشته رشد آن تا ۳۰۰$ و تثبیت قیمت حدود ۱۵۰$ را تجربه کرده باشید!

باید با این ارز جدید با احتیاط کامل برخورد کرد و هنوز دقیقا مشخص نیست که آینده چنین ارزی چه خواهد شد؟

هدف لایت‌کوین‌کش این است که سرعت تایید تراکنش ها را به ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه برساند. قرار است این سرعتی برای شبکه لایت‌کوین‌کش باشد که حداقل برروی کاغذ سریعتر از شبکه لایت‌کوین است.

جالب اینجاست که هیچ اطلاعی از سازنده این ارز در دسترس نیست و فقط می دانیم به دست سازمانی به نام لایت‌کوین‌کش هدایت می‌شود.

بنظر می‌رسد تب زیادی برای بدست آوردن این bitpay

 

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را دارید، می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره این ارزها به سایت arzjoo.com مراجعه کنید.