سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

درخواست کمک UNICEF از علاقه مندان شدید بازی های کامپیوتری

لیست عناوین این مطلب

در این بین، این نهاد ها از روش های گوناگونی جهت جذب کمک های مالی استفاده می کنند که شاید جالب ترین آن ها، درخواست صندوق کودکان سازمان ملل متحد (UNICEF) از علاقه مندان شدید بازی های کامپیوتری یا به اصطلاح «گیمر ها» می باشد.

unicef asks gamers to mine 2 330x220 درخواست کمک UNICEF؛ این بار از گیمر ها

به گزارش ارز جو و به نقل از وب سایت خبری news.bitcoin.com ، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یا به اختصار UNICEF) در روز دوم فوریه طرح جدید جمع آوری کمک مالی برای تامین نیاز های حفاظت از کودکان سوری را به اجرا گذاشت.

این طرح که با نام «Gamer Chaingers»  از آن یاد می شود، از تکنیک استخراج رمزارز

افرادی که مایل به شرکت در این طرح خلاقانه یونیسف (UNICEF) هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت این نهاد بین المللی، نسبت به تهیه نرم افزار استخراج و دستور العمل نحوه کارکرد آن اقدام نمایند. بر اساس آمار منتشر شده در این وب سایت، در زمان تهیه این گزارش، این برنامه توانسته بود ۲۴۹ نفر از کاربران استخراج کننده را به خود جذب کند.

همچنین این وب سایت به افراد نا آشنا در این زمینه توضیح می دهد:

امروزه نهاد های حامی حقوق بشر از روش های تکراری و مشابه ای برای درخواست کمک های مالی استفاده می کنند؛ اما رمزارز ها

اتریوم هم مشابه بیت کوین است، با این تفاوت که شما می توانید با استفاده از کامپیوتر خود، به راحتی عمل استخراج این رمزارز را انجام دهید؛ همچنین این رمزارز های استخراج شده مستقیما به کیف پول

چرا گیمر ها؟

unicef asks gamers to mine 0 352x220 درخواست کمک UNICEF؛ این بار از گیمر ها

قطعا گیمر ها مشابه جمعیت های معمول که از سوی خیریه ها هدف طرح های درخواست کمک مالی قرار می گیرند، نیستند. اما حقیقت ماجرا اینجاست که گیمر ها، دارای یک منبع با ارزش برای استخراج رمزارز ها هستند. کارت گرافیک های قدرتمند آن ها که تا به حال جهت اجرای سریع تر بازی ها با بالاترین کیفیت به کار می رفته است، اکنون می تواند به منظور تولید رمزارز کاربرد داشته باشد.

در حالی که استخراج کنندگان حرفه ای استفاده کننده از GPU، سیستم های خود را در حد امکان بدون وقفه در حال پردازش و اجرا نگه می دارند، گیمر ها در زندگی روزمره خود به اعمالی نظیر غذا خوردن، مطالعه، کار کردن و خوابیدن نیاز دارند؛ بنابراین زمان های اضافه زیادی را نیز جهت کمک به طرح یونیسف دارا هستند.

unicef asks gamers to mine 390x220 درخواست کمک UNICEF؛ این بار از گیمر ها

UNICEF امیدوار است که گیمر ها، در خلال زمان های اضافه خود که به بازی مشغول نیستند، با در اختیار قرار دادن سخت افزار های قدرتمند خود (و همچنین تقبل هزینه مصرف برق آن ها)، به حمایت از این طرح خیریه بپردازند.

لازم به ذکر است که وب سایت های پشتیبان بازی های کامپیوتری زیادی نظیر PC Game در چند روز اخیر اقدام به انتشار اخبار مربوط به این طرح را نموده اند.

 

اگر از سرمایه گذاری پول های رایج خسته شده اید و قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را دارید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در  این زمینه با تیم حرفه ای ارزجو در تماس باشید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location