video thumb

جنگ بین کیف پول های مجازی

۹ فوریه یکی از توسعه دهندگان کیف پول مجازی اتریوم (MyEtherWallet

یکی از توسعه دهندگان کیف پول (MyEtherWallet)، تیلور موناهان در مورد این پروژه و انگیزه خود از ایجاد (MyCrypto) توضیح مختصری می‌دهد. البته او در مورد رابطه خود با همکار دیگر توسعه‌ دهنده‌اش به نام (Kvhnuke) توضیحی ارائه نمی‌کند. او می‌گوید:

(MyEtherWallet) برای مراحل اولیه رشد کسب و کار بهینه بود. (MyCrypto) طراحی شده تا با نیازهای دور بعد مقیاس پذیری پروژه همگام باشد.

کیف پول MyEtherWallet

او می‌گوید که ۹ ماه زمان را صرف گردآوری یک تیم کرده تا روی تمام عملیات‌ها نظارت داشته باشند. او می‌افزاید:

همکارم (Kvhnuke) همچنان مسئول مخزن (MyEtherWallet) در وب سایت (github)، دامین وب سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌ماند.

ساختار (MyEtherWallet) اجازه می‌دهد با وجود افزایش ارزش ارزهای مجازی و هجوم کاربران، این کیف پول

ظاهرا کیف پول (MyCrypto) با همان رابط کاربری قبلی می‌تواند به کاربران بیشتری خدمت‌رسانی کند. (MyCrypto) در آیند وارد فاز آزمایشی عمومی می‌شود. البته موناهان در مورد آینده این کیف پول ابراز نگرانی می‌کند. او می‌گوید:

من ترسیده بودم و هنوز هم می‌ترسم از میزان زیانی که این تغییر می‌تواند به من، تیم و جامعه اتریوم وارد کند اما ریسک‌های زیادی همچنان در مسیر وجود دارد. ریسک‌هایی مثل: ایجاد یک شرکت، برند و وبسایت جدید. در این مورد زیاد فکر کرده‌ام و عمل نکردن من، تنها عامل تضمین کننده‌ی شکست خواهد بود.

البته در شبکه‌های اجتماعی این موضوع باعث ایجاد شک و سردرگمی کاربران شده است. جوزف یانگ یکی از کاربران توئیتر می‌گوید:

تغییرات برند (MyEtherWallet) باید از طریق شبکه‌های اجتماعی این کیف پول اعلام می‌شد. اقدام آنها خیلی غیر حرفه‌ای بود. این حرف یکی از بزرگ‌ترین طرفداران این کیف پول است.

هر چند تا حالا (MyEtherWallet) اظهار نظری نکرده اما در حساب توئیتر خود به تغییر غیرقانونی حساب کاربری قبلی‌شان که حالا در اختیار (MyCrypto) است اشاره کرده‌اند.

اگز جزو کسانی هستید که از پول های رایج خسته شده اند و به دنبال سرمایه گذاری در پول مجازی هستند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ارزجو مراجعه کنید.