سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مایک نووگراتز : آینده ای بسیار روشن در انتظار بیت کوین و سایر کریپتو هاست

مایک نووگراتز (Michael Novogratz) سرمایه گذار و مدیر مالی مشهور وال استریت که در سالهای ۲۰۰۷-۲۰۰۸ در لیست بیلیونرهای فوربس قرار گرفت، معتقد است که آینده ای بسیار روشن در انتظار رمزارزها
تری گو، موسس شرکت فاکس‌کان که سرمایه گذاری کلیدی نیز هست، قصد دارد هرجه سریعتر این پروژه را راه اندازی کند. تا به این لحظه ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه توسط سرمایه گذاران شخصی به این پروژه اختصاص یافته و به مرور زمان در روزهای آتی احتمال می‌رود نظر سرمایه گذاران بیشتری را به خود جذب کند.

گلکسی دیجیتال طراحی شده است تا دارایی ها را مدیریت کند، در سرمایه گذاری های کلان اقتصادی شرکت کند و به فعالان تجارت رمزارزها مشاوره دهد. مایکل نووگراتز اعتقاد دارد که بهترین زمان برای ورود چنین بانکی به بازار هم اکنون است و تا به امروز کسی ایده ای و یا هدفی در رابطه با ایجاد سرمایه گذاری شبه بانکی تجاری ابراز نکرده است.

مایکل نووگراتز در توییتر خود گفته است:

بیش از ۳۰ درصد از کل دارایی هایم را در کریپتو (رمزارزها)سرمایه گذاری کرده ام. ما بر روی سرمایه گذاری های پرخطری ریسک کردیم، در ICO ها(عرضه اولیه سکه)، توکن ها، صندوق های سرمایه گذاری، ماینینگ و مشاوره شرکت کرده ایم.

آنگریانی، عضو ارشد وبسایت bitcointalk گفته است:

تعجبی ندارد که کسی که مدیریت سبد سهام را بر عهده داشته است، هوش بالایی در مدیریت و انتخاب سرمایه گذاری ها را داشته باشد. این دلیلی برای استفاده از فرصت های دیروز و ایجاد سود است. بسیار هیجان زده ام و منتظر دیجیتال گلکسی ای هستم که او خواهد ساخت. Anggriani

 مایکل جی، متخصص زبده خدمات اقتصادی نیز گفته است:

با تشکر از شرکت در سرمایه گذاری در این حیطه،قانون گذاری بانکداری و AML/KYC (قوانین ضد پولشویی/ شناخت مشتری) یکی از سخت ترین مشکلاتی است که استارت آپ های این حوضه با آن درگیر هستند. ما نیاز داریم تا قانون گذاران را آموزش دهیم و نشان دهیم که AML/KYC مناسبی برای باز کردن حساب ها برای کاربران داریم. این یکی از نکاتی است که به شدت نیاز به رسیدگی دارد.

از آنجا که هیچکس در بازار رمزارزها بفکر چنین ایده ای نبوده است با استفاده از فرد متخصص این ایده می‌تواند پایه و بنیاد قوی ای برای فضای ایجاد شده توسط رمزارزها باشد. گلکسی دیجیتال می‌تواند انقلاب بزرگ بعدی باشد.

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت های لحظه ای به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location