video thumb

تکنولوژی بلاک چین پر رونق‌ترین شغل در آمریکا

توسعه تکنولوژی بلاک‌ چین و ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت‌ کوین منجر به افزایش شغل‌های پرطرفدار در این حوزه در آمریکا شده است.

به گزارش ارزجو، بر اساس تحقیقات جدید ازسوی سایت‌ مشاغل (Glassdoor)، اشتغال در آمریکا، با افزایش ۳۰۰ درصدی مشاغل مربوط به بیت‎ کوین، ارزهای دیجیتالی و تکنولوژی بلاک‎ چین در طی ۱۲ ماه گذشته گزارش شده است.

در اگوست ۲۰۱۸، شمار شغل‎هایی که در حوزه بیت‎ کوین و  تکنولوژی بلاک‎ چین در آمریکا توسعه یافته‎اند عددی تقریبا ۱۷۷۵ است. بیش از ۶۹۳ در ابتدای سال و ۴۴۶ تعداد شغل در اواخر سال به وجود آمده‎اند.

گزارشات حاکی از آن است، امروزه با پایداری و توسعه ارزهای دیجیتالی و فناوری بلاک‎ چین در بازار جهانی، مشاغل مربوط به حوزه بلاک ‎چین در آینده نزدیک به رشد قابل توجهی خواهند رسید.

تحقیقات نشان می‎دهد مهندسان نرم افزار بلاک‎ چین و بیت‎ کوین در مقایسه با دیگر شغل‎های فنی مانند مدیر تولید و طراحان بیشترین تقاضا را برای فعالیت در بخش‎های مختلف دارند.

جالب است بدانید افرادی که در حوزه های تکنولوژی بلاک‎ چین و بیت‎ کوین در شرکت‎های بزرگ فعالیت می‎کنند میانگین درآمد آنها هر سال ۸۴ هزار ۸۸۴ دلار است.

از نظر جغرافیایی، مناطقی که بیشترین شغل‎های مربوط به بلاک ‎چین و ارزهای دیجیتالی در آنها رشد داشته نیویورک و سیلیکون ولی هستند که تقریبا ۲۵ درصد نیروهای بلاک ‎چین و بیت کوین در این مناطق مشغول هستند.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک