video thumb

تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، آیوتا، لایت کوین و کاردانو

لیست عناوین این مطلب

تحلیل قیمت

هنگامی که روند بازار صعودی هستند، تعداد زیادی از معامله گران در تحلیل قیمت تنها روی سطوح بالای هدف تمرکز می کنند. این باعث می شود احساسات در میان کسانی که این بازار را از دست داده اند،  بالا بگیرد و آنها با عجله اقدام به خرید در سطوح بالا کنند. این امر منجر به از دست رفتن سرمایه معامله گران بی اطلاع می شود.

در مقابل بازار وقتی سقوط می کند. آن ها شروع به شنیدن صداهای نزولی می کند (که تحلیل گران پیش بینی می کنند) فکر می کنند آخرالزمان شده و معامله گران تازه کار می ترسند و سهامشان را تخلیه می کنند.

بنابراین، همیشه بهتر است که این پیش بینی ها را با یک دقت بالا به دست آورید. بنابراین، ما از ارائه سطوح هدف ناخوشایند به خوانندگان خود جلوگیری کنیم و سعی کنیم آنها را در سمت درست تجارت قرار دهیم.

تحلیل قیمت بیت کوین

در تجزیه و تحلیل قبلی ما، ما پیش بینی کردیم که Bitcoin از سطوح ۱۳،۲۰۲ دلار کاهش می یابد و این چیزی است که اتفاق افتاده است. در تاریخ ۲۰ ژانویه، کرتی کرونر به مبلغ ۱۲،۹۸۸٫۸۹ دلار رسید. در حال حاضر منطقه پشتیبانی بحرانی از ۱۰،۷۰۴،۹۹ دلار به ۹،۳۰۰ دلار بازرسی شده است.

BTC

برای دو روز گذشته، پشتیبان های بیت کوین از ۱۰٫۰۰۰ دلار دفاع می کنند. اگر این سطح حفظ شود، ممکن است تلاش دیگری برای عقب نشینی داشته باشیم. این روند در کوتاه مدت تنها زمانی صورت می گیرد که جفت BTC / USD از خط روند نزولی پایین بیفتد.

در این تجارت باید با تخصیص ۵۰ درصد انجام داده شود، زیرا بیت کوین با آن روبرو خواهد شد. در نزول، صعود ۱۰٫۰۰۰ دلاری ممکن است به صدمه زدن به احساسات منجر شود، در نتیجه کاهش به ۸۰۰۰ $ مورد انتظار است.

تحلیل قیمت اتریوم

پیش بینی شد که به ۱۱۷۴٫۳۶ دلار رسیده باشد که ۶۱٫۸ درصد از روند اصلاح فیبوناچی از سقوط اخیر از ۱۴۲۴ دلار به ۷۷۰ دلار رسیده است و Ethereum

ETH

قیمت با حمایت بازگشت داده شده است، که از دسامبر ۱۰ حمایت شدیدی شده است.  تلاش کرده اند تا حمایت روند دو روز گذشته را حفظ کنند. ما اعتقاد داریم که منطقه پشتیبانی بین ۹۰۰ تا ۸۴۵ دلار احتمالا به شدت توسط پشتیبان دفاع خواهد شد.

اگر منطقه پشتیبانی فوق الذکر شکسته شود، کاهش می تواند تا ۷۷۰ دلار افزایش یابد. از این رو، ما هیچ گونه معامله ای را با آن پیشنهاد نمی کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

در تجزیه و تحلیل قبلی ما، پیش بینی Bitcoin Cash

BCH

میانگین متحرک یک مقطع نزولی را به اتمام رسانده است و قیمت آن زیر ۲۰ روز رشد داشته است.

اگر نرخ آن از سطح ۱۳۶۴٫۹۶ دلار محافظت کند، جفت ارز BCH / USD احتمالا برای چند روز محدود خواهد شد. همانطور که روند همچنان ادامه دارد، ما هیچ گونه معامله ای را با آن پیشنهاد نمی کنیم.

تحلیل قیمت ریپل

ریپل از ۱۸ ژانویه از نرخ ۲۰ روزه بازگشت و در حال حاضر از سطح ۰٫۸۷ دلار پشتیبانی می کند.

XPR

برای ایجاد هر موقعیت طولانی، انتظار می رود که در طول چند روز آینده تحت حمایت ۰٫۸۷ دلار و مقاومت ۱٫۷۴ دلار قرار می گیرد. در روند نزولی، هرچند انتظار داریم که قیمت ۰٫۸۷ دلار نگه داشته شود، ممکن است منطقی باشد که قبل از خرید، گمانه و حدسی بزنید. از آنجایی که تجارت در داخل محدوده به احتمال زیاد فرار است، ما فقط سعی خواهیم کرد که نزدیک به پشتیبانی باشیم.

تحلیل قیمت آیوتا

ما اشاره کردیم که ۳٫۰۳۲ دلار برای سطح IOTA بحرانی است و عدم شکست در بالای آن، فروش دیگری را جذب می کند و این اتفاق افتاد.

IOTA

این ارز در حال حاضر در تلاش است تا ۱۶ ژانویه کمترین قیمت را با قیمت ۱،۹۲۳ دلار حفظ کند. اگر در شکستن این حمایت موفق شود، ممکن است به پایین ترین حد ممکن از ۲۲ دسامبر به ۱٫۱۰ دلار برسد.

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین با بیش از ۲۰۵ دلار شکست خورد، اما ما نمی توانست به ۲۲۵ دلار برسد، همانطور که انتظار داشتیم.  رقیبان آن ها در تلاش هستند تا سطح حمایت بحرانی ۱۷۵٫۱۹ دلار را از بین ببرند. اگر موفقیت آمیز باشد، احتمالا تا ۱۴۰ دلار کاهش می یابد.

LTC

در کوتاه مدت، اولین علامت صعود زمانی خواهد بود که جفت LTC / USD از ۲۱۵ دلار خارج شود. در حال حاضر ما هیچ گونه معامله ای در مورد آن پیدا نمی کنیم.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو نمیتوانست تا سطوح ۰٫۰۰۰۰۶ بیت کوین برسد. در حال حاضر احتمالا به تدریج به سطح حمایت ۰٫۰۰۰۰۴۷ کاهش می یابد و پس از آن به ۰٫۰۰۰۰۴۰۷۰ می رسد.

ADA

برای چند روز آینده انتظار داریم که جفت ADA / BTC در محدوده محدوده بین ۰٫۰۰۰۰۴۰۷۰ در نزول و ۰٫۰۰۰۰۶۹۱۵ در صعود است.  ما باید صبر کنیم تا جفت ارز از یکی از سطوح حمایت قبل از شروع هرگونه تجارت باز شود. در سطوح فعلی، هیچ تنظیم صعودی بر روی آن پیدا نمی کنیم.

برای مشاوره در خرید و فروش ارز های دیجیتال می توانید با www.Arzjoo.com در تماس باشید…