سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی پنج برنامه شبیه‌ساز رایگان برای تجارت ارزهای رمزپایه

جریان بیت‌کوین بیش‌ از هر زمان دیگری گسترش یافته است و همه می‌خواهند بخشی از این جریان باشند.

سوال اینجاست که آیا کار تجارت ارزهای رمزپایه سودآور است یا اینکه باعث می‌شود پول شما از دست برود؟ در این مقاله به شبیه‌سازها و بازی‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا در مورد ارزهای رمزپایه چیزهای بیشتری یاد بگیرید و بدون اینکه خطری شما را تهدید کند وارد ماجرا شوید.

ارز رمزپایه چیزی شبیه‌ به بازار سهام است و بیت‌کوین نیز شبیه‌ به یک کمپانی بلوچیپ است. مشخصا مقادیر زیادی از پول در این ماجرا مطرح است و شما باید محتاطانه رفتار کنید. هوشمندانه است که قبل از ورود به این بازار آن را امتحان کنید تا ببینید ارزش ریسک کردن دارد یا خیر.

۱. حساب‌کننده‌ی سود ماینینگ بیت‌کوین Bitcoin Mining Profit Calculator (وب): بهترین آموزش و شبیه‌ساز

اگر شما با دنیای ارزهای رمزپایه و مخصوصا بیت‌کوین آشنایی ندارید، باید از این محاسبه‌کننده (BMPC) کار خود را آغاز کنید. این محاسبه‌کننده تحت‌ وب بسیار ساده‌تر از یک شبیه‌ساز معاملاتی است، چراکه بیت‌کوین را به‌طور کامل معرفی می‌کند.

Bitcoin Mining Profit Calculator

این وب‌سایت شبیه‌ به یک بازی داستانی‌-تعاملی کار می‌کند. این محاسبه‌کننده با کلیک شما روی گزینه‌های موجود در صفحه با زبانه‌ها و توضیحات جدید به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین فرصت‌های انتخابی مختلفی برای شما به‌وجود می‌آورد. نگران نباشید، هیچ‌ یک از اطلاعات مربوطه را از دست نخواهید داد و این به‌روزرسانی شما را درمورد تمامی اخباری که روی قیمت بیت‌کوین تاثیر می‌گذارند و همچنین کارهای داخلی جامعه بیت‌کوین

این محاسبه‌کننده به‌خوبی ماجراجویی متنی نیست، ولی مشکل خاصی هم ندارد. محاسبه‌کننده بیشتر جنبه بازی آموزشی دارد تا بازی سرگرم‌کننده.

۲. بیت‌کوین هیرو Bitcoin Hero (وب، اندروید): نیاز به ثبت‌نام ندارد و خطری هم شما را تهدید نمی‌کند

این بازی برای افرادی که نیازی‌ به آموزش درمورد ارزهای رمزپایه ندارند و می‌خواهند مستقیما وارد جریان بیت‌کوین شوند، عالی است. برنامه تحت‌ وب در صفحه‌ی تلفن همراه هم به‌خوبی کار می‌کند و نیازی به نصب ندارد، بنابراین شما می‌توانید از تجربه‌ی کارکردن با آن لذت ببرید. لازم نیست که برای این بازی ثبت‌نام کنید، از همین رو این بازی همانند جریان تستی زنده است. اما اگر بخواهید روند پیشرفت خود طی چند دوره از بازی را دنبال کنید، باید یک حساب کاربری بسازید. شما بازی را با ۱۰ هزار دلار آغاز می‌کنید و می‌توانید چندین بیت‌کوین خریداری کنید یا بفروشید. این بازی از بازارهای زنده و واقعی بیت‌کوین استفاده می‌کند، بنابراین بازی کردن این بازی شبیه به دنیای واقعی است.

 Bitcoin Hero

بیت‌کوین هیرو تنها وابسته به بیت‌کوین نیست و می‌توانید سه ارز رمزپایه‌ی مشهور دیگر را جایگزین آن کنید که عبارت‌اند از: اتریوم، لایت‌کوین و دش.

۳. کوین‌مارکت‌گیم CoinMarketGame (وب): شبیه‌ساز زمان‌حقیقی برای ارزهای رمز‌پایه اصلی

بهترین شبیه‌سازی که به‌طور کامل تمامی ارزهای رمزپایه اصلی را مورد بررسی قرار می‌دهد، کوین‌مارکت‌گیم است. این شبیه‌ساز، تمامی اصول اولیه برای داشتن تجربه‌ای دقیق به‌عنوان یک تاجر در این بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک حساب‌کاربری تشکیل دهید و با خرید ارزها با ۲۰ هزار دلار کار خودتان را شروع کنید. این پول را صرف ساخت هوشمندانه یک سبد سهام متنوع کنید و آن را در ارزهای مشهور مثل ریپل و لایت‌کوین و همچنین ارزهای بی‌نام‌ونشان با پتانسیل رشد بالا، سرمایه‌گذاری کنید. تا آنجایی که امکان دارد گام‌های صحیحی برای رشد ثروت خود بردارید.

فعالیت‌های رهبران دیگر را بررسی کنید و حرکات موفق و صحیح آنها را یاد بگیرید. چون این بازی حالت شبیه‌ساز دارد، شما می‌توانید سبد سهام اشخاص دیگر را نیز بررسی کنید و بفهمید که چگونه آنها به تجارت درعرصه ارزهای رمزپایه خود می‌پردازند. بهترین روش را از بین این روش‌ها انتخاب کنید.

۴. اسپارک پروفیت Spark Profit (اندروید، iOS، وب): آیا شما می‌توانید نوسانات بازار را پیش‌بینی کنید؟

این بازی به شما نشان می‌دهد که تا چه‌اندازه می‌توانید در دنیای واقعی با استفاده از داده‌ها و سوابق، قیمت‌ها را پیش‌بینی کنید. این شبیه‌ساز با بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و چندین بازار سهام بین‌المللی کار می‌کند.

 Spark Profit

هدف شما در این بازی امتیاز بردن است. شما باید قیمت سود و همچنین قیمت خسارتی را که فکر می‌کنید بازار به آن خواهد رسید، تخمین بزنید و براساس قیمت سود جلو بروید. اگر بازار به سود برسد امتیاز می‌گیرید و اگر بازار ضرر کند شما امتیاز از دست می‌دهید. این بازی کمی سخت‌تر از چیزی است که به‌نظر می‌ٰرسد و به بررسی‌های واقعی‌ که سرمایه‌گذاران به آنها نیاز دارند، نیاز دارد. قبل‌از اینکه در ارزهای رمز‌پایه سرمایه‌گذاری کنید، این بازی را انجام دهید و قدرت خود را ارزیابی کنید. اگر در این بازی ورشکسته شدید، بهتر است سمت ارزهای رمز‌پایه نروید.

۵. بیت‌کوین فلیپ Bitcoin Flip (اندروید، iOS): شبیه‌ساز ساده معاملاتی ارزهای رمز‌پایه برای تلفن‌های همراه

یک برنامه موبایل مناسب از یک برنامه تحت‌وب بهتر است. شما در شبیه‌ساز بیت‌کوین فلیپ کارتان را با ۵ هزار دلار شروع می‌کنید و از این پول برای تجارت در بیت‌کوین‌، اتریوم، لایت‌کوین، دش، ریپل و مونرو استفاده می‌کنید. در این شبیه‌ساز حتی می‌توانید بیش‌ از پول و سرمایه‌ای که دارید سرمایه‌گذاری کنید (مثلا با پول قرضی سرمایه‌گذاری کنید).

سرمایه‌گذاری فراتر از سرمایه و موجودی شما، در بیت‌کوین فلیپ، چیزی شبیه‌به پیش‌بینی‌های اسپارک پروفیت است که شما با پیش‌بینی، سکه می‌خریدید. البته توضیح کامل این مسئله در این مقاله کمی سخت است و باید به همین مقدار مختصر اکتفا کنید.

Bitcoin Flip

بیت‌کوین فلیپ همچنین خرید درون‌برنامه‌ای دارد؛ شما با پرداخت یک دلار، ۵۰۰۰ دلار اضافی در برنامه دریافت می‌کنید. البته بهتر است بی‌جهت پول خود را صرف پول درون‌برنامه‌ای نکنید.

پرسش این است که بهترین نکته برای افراد مبتدی درعرصه بیت‌کوین چیست؟ استفاده از بازارهای شبیه‌سازی‌شده به‌عنوان گام اول، حرکت مناسبی است، اما شما نیاز خواهید داشت تا وارد دنیای واقعی شوید. باید بدانید که چرا بیت‌کوین تا این‌اندازه می‌ارزد. اگر این موضوع را بفهمید، می‌توانید از نکات ابتدایی ازسوی یک سرمایه‌گذار باتجربه درعرصه ارزهای رمزپایه استفاده کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location