video thumb

چالش ۲۰۱۸: ارتقاء و نوآوری بلاک چین!

چالش ۲۰۱۸: ارتقاء و نوآوری بلاک چین

بت نیکرباکر مدیر اجرایی در اداره حسابرسی ارز های دیجیتال

نوآوری در خدمات مالی برای رسیدگی به نیازهای مصرف کننده و کسب و کار، بسیار مهم است و دفتر نوآوری OCC (Office of the Comptroller of the Currency) در جهت ارتقای نوآوری مسئولانه در سیستم بانکی فدرال تلاش می کند. از سال ۲۰۱۷ تا کنون، دفتر نوآوری، مسئولیت ارتقای توانایی آژانس را برای شناسایی، درک و پاسخ به نوآوری های مالی که بر سیستم بانکی فدرال تأثیر می گذارد، به عهده دارد و به عنوان مرکز اصلی تماس و تأمین کننده امور مربوط به مسائل مربوط به نوآوری عمل می کند.

Image result for OCC.gov

اهداف

هدف از جلسات این است که این سازمان ها با مشاوره قانونی به شرکت کنندگان یک محیط مناسب ارائه بدهند تا نظراتشان را بیان کنند. موضوعات دیگر مورد بحث در این جلسات غیر رسمی شامل همکاری با بانک ها، انتظارات ریسک و نحوه آماده سازی برای کار در یک محیط بسیار محرمانه است.

نقاط قوت

یک صفحه وب اختصاصی در OCC.gov پیوندهایی برای راهنمایی های نوآوری برای بانک های جامعه، شرکتهای فناوری مالی (به عنوان مثال، بازار و راه اندازی در فناوری بلاک چین و فضای ارز های دیجیتال) و دیگر موسسات غیر بانکی است.

این صفحه چارچوب نوآوری مسئولانه OCC را شرح می دهد و پیوندهای مربوط به اخبار مربوط به نوآوری، سخنرانی ها و اطلاعات خاص منشور بانک آمریکا را ارائه می دهد. بانک ها، شرکت های غیر بانکی و شرکت های fintech می توانند از طریق یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن اختصاصی به دفتر مراجعه کنند.

Image result for OCC.gov

توسعه

علاوه بر ساعات اداری، OCC در بیش از ۵۰ رویداد اطلاع رسانی مرتبط با فن آوری و نوآوری شرکت داشته است. همکاری و آگاهی بیشتر شامل همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگر تنظیم کننده های داخلی و بین المللی می باشد.

همچنین در داخل، اداره تحقیقاتی را انجام و موارد اطلاع رسانی را توسعه می دهد و یک کتابخانه خبری، پادکست ها و سایر منابع مربوط به فن آوری و نوآوری را نگه می دارد. این موارد برای نیروی کار OCC در دسترس است، به طوری که آماده بحث در مورد موضوعات نوآوری با بانک ها و پاسخ به سوالات در مورد تلاش های نوآورانه OCC هستند.

نوآوری

پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۸، OCC در حال بررسی یک برنامه برای شرکت در بانک برای درک بیشتر در مورد محصولات نوآورانه، خدمات، فرایندها و یا فن آوری است.

یک برنامه مانند این موضوع ممکن است همان اهداف را به انجام برساند و اجازه می دهد که OCC به نوآوریهای مسئولانه بلاک چین توسط بانک های نظارت شده ت در اوایل روند توسعه کمک کند.

اطلاعات جمع آوری شده همچنین می تواند سیاست های OCC را افزایش دهد و اطمینان حاصل شود که در حال آماده شدن برای نظارت بر فعالیت های جدید در مقیاس بزرگتر است.

Image result for fintech

برنامه های آینده

همچنین در سال ۲۰۱۸، OCC برنامه اداری خود را در دیگر مراکز نوآوری مالی گسترش می دهد، براساس تلاش های مربوط به توسعه و تحقیقات، آگاهی و دانش کارکنان OCC در مورد روند نوظهور در صنعت بهبود می بخشد.

OCC همچنان به شناسایی راه هایی برای تبلیغ و حمایت از بانک های علاقه مند به شرکت در نو آوری مسئولانه با همکاری با fintechs و دیگر شرکت های غیر بانکی به شیوه ای مطمئن و صحیح، کاهش هزینه ها و افزایش درآمد ادامه خواهد داد و به طور موثر در خدمت مشتریان خود خواهد بود.

برای آگاهی و مشاوره اطلاعات بیشتر در مورد ارز های دیجیتال و خرید و فروش، می توانید با سایت Arzjoo.com در تماس باشید…