سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هکرها ۱٫۲ میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال را به سرقت بردند!

در کمتر از ۱۰ سال اخیر هکرها موفق به سرقت انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر به ارزش بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار شده‌اند.

بخشی از رشد انفجاری ارزش ارز های دیجیتال به اقبال هکرها

لکس سوکولین مدیر استراتژی شرکت تحقیقاتی Autonomous Research می گوید به نظر می رسد هک کردن

هکرها 1.2 میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال را به سرقت بردند!

برآوردهای سوزان اوستیس از موسسه تحقیقاتی وینتر گرین حاکی از آن است که هکرها با سرقت ارز های دیجیتال توانسته اند به دولت ها و شرکت های خصوصی ۱۱٫۳ میلیارد دلار خسارت وارد کنند و به نظر می رسد این خسارت در آینده با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال

در حال حاضر نرم افزارهای خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال ضعف های مهمی دارند و به بلوغ نرسیدن بازار ارزهای دیجیتال نیز آسیب پذیری آن را روز به روز بیشتر می کند. پیش بینی می شود ارزش بازار نرم افزار، سخت افزار و خدمات ایمن سازی فناوری بلاک چین از ۲۵۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ به ۳۵۵ میلیارد دلار در سال های آتی افزایش یابد.

اگر شما هم از ارزهای رایج خسته شده اید و قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید می توانید به سایت arzjoo.com که در زمینه ی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی فعالیت می کند مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان با تجربه و حرفه ای تیم ارزجو در این امر استفاده کنید و سرمایه گذاری در عرصه ارزها ی دیجیتال را شروع کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version