سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اویل‌کوین OilCoin، ارز دیجیتالی با پشتوانه‌ی نفت!

ماه گذشته اعلام شد که قرار است نوعی جدیدی از ارزهای مجازی روانه‌ی بازار ارزهای دیجیتال شود که پشتوانه ی آن نفت باشد. نام این ارز مجازی اویل‌کوین OilCoin، ارز دیجیتالی با پشتوانه‌ی نفت!

تیمی متشکل از مدیران بانک ها و صنایع فناوری محور به همراه برخی از مقامات تنظیم کننده ی مقررات در آمریکا که «اویل‌کوین» را ایجاد کرده اند معتقد است که این ارز دیجیتال می تواند در مقایسه با سایر ارزهای موجود پناهگاهی امن برای در امان ماندن از نوسانات شدید قیمت باشد.

همچنین، ونزوئلا در نظر دارد تا برای کاهش اثر تورم بالای ایجاد شده در این کشور، ارز رمزنگاری‌شده‌ای را با نام Petro با پشتوانه‌ی ۵.۳ میلیارد بشکه نفت خام عرضه کند براساس اطلاعات ارائه شده ونزوئلا در نظر دارد تا برای کاهش فشار ناشی از تورم بالای ایجاد شده در کشور به سراغ ارزهای رمزنگاری شده

اویل‌کوین OilCoin، ارز دیجیتالی با پشتوانه‌ی نفت!

در این رابطه، الکساندر کاتب، یکی از تحلیل‌گران بازارهای مالی با تاکید بر اینکه پشتوانه ی اویل‌کوین «موجودی فیزیکی» نفت است عنوان کرد:

اویل‌کوین به عنوان نوعی ابزار مالی در بازار تلاش خواهد کرد که از نوسان قیمت در بازار نفت پیروی کند و همانند قراردادهای آتی این محصول عمل کند.

وی افزود:

نحوه ی عملکرد این ارز بر خلاف بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

از سویی دیگر، به گفته ی این تحلیلگر، در خصوص اینکه اویل کوین واقعا بتواند پناهگاهی مناسب برای در امان ماندن از نوسانات قیمت باشد اطمینانی وجود ندارد. وی اذعان داشت:

ارزی که پشتوانه‌ی آن کالاهای اساسی باشد به گذشته تعلق دارد. زیرا در دنیای مدرن امروز این فناوری های نوآورانه است که باعث حرکت رو به جلوی اقتصاد می شود نه توزیع کالاهای اساسی و قابل لمس

در پایان، وی نتیجه گیری کرده است که نوسانات قیمتی این ارز می تواند همانند نوسانات قیمت نفت باشد و بنابراین ارزش حقیقی این ارز مجازی در طی زمان به طور مداوم کاهش پیدا کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location