video thumb

بانک مرکزی آلمان خواستار نظارت جهانی روی ارزهای دیجیتال شده است

یواخیم وارملینگ عضو هیئت مدیره بانک مرکزی آلمان ، پیشنهاد کرده که هرگونه تلاش برای نظارت روی ارزهای دیجیتال نیازمند همکاری و تلاش جهانی است. او ۱۵ ژانویه در رویدادی در شهر فرانکفورت گفت:

نظارت موثر روی ارزهای دیجیتال تنها از طریق همکاری جهانی قابل انجام است چرا که قدرت نظارتی دولت‌ها محدود است.

بعد از اینکه دولت چین فعالیت صرافی‌های ارز دیجیتال را به صورت داخلی ممنوع کرد، به نظر کارشناسان خیلی از صرافی‌های چین، فعالیت خود را به ژاپن و کره جنوبی منتقل کردند. خیلی از کشورها در سطح جهان قصد دارند که به روش‌های مختلف، کنترل روی این بخش از بازار داشته باشند.

بانک مرکزی آلمان تحت تاثیر کشورهای آسیایی خواستار قانون گذاری شده‌اند

بیشتر بخوانید:

آینده بیت کوین

دولت چین سختگیرانه‌ترین کنترل‌ها را روی بازار داشته است از جمله ممنوعیت صرافی‌ها و عرضه اولیه سکه و بستن وبسایت‌های معاملاتی دیگر. وزیر دادگستری کره جنوبی اخیرا پیشنهاد کرده که برای معامله ممنوعیت قائل شوند و کنترل‌های لازم در مورد تب سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال

دولت روسیه پیشنهاد کرده که یک سری قوانین برای قانونی کردن معامله آنها در صرافی‌های رسمی صورت گیرد. آمریکا نیز شاهد ایجاد نظارت در سطح فدرال و ایالتی است. کمیسیون اوراق بهادار آمریکا (SEC) سال گذشته، چندین بار به سرمایه‌گذارهای بازار هشدار داده است و حتی چندین شکایت را هم از شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاک چین مطرح کرده است.

در سطح ایالتی، مقامات نظارتی در تگزاس اخیرا تمام فعالیت‌های وبسایت بریتانیایی (bitconnect) را به اتهام فروختن اوراق بهادار بدون مجوز به ساکنان این ایالت، متوقف کرده‌اند.

 

اگر شما هم قصد ماجراجویی در صنعت ارزهای رمزپایه

ما در ارزجو دسترسی به خدمات خرید و فروش بیت کوین را برای شما سهولت بخشیده‌ایم، اما همانطور که در اطلاعیه درباره سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان بدون شناخت کافی از بازار، در این عرصه سرمایه گذاری نکنید. مقالات وبلاگ ارزجو تنها جنبه تحلیل و بررسی این حوزه را دارند و مطالب درج شده در آن اعم از پیش‌بینی یا سخن متخصصان، قطعی نیستند و جنبه تهییج یا ترغیب افراد به ورود به این بازار را ندارند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی برای این مجموعه ایجاد نمی‌کنند. تنها هدف ما افزایش دانش و آگاهی در این زمینه است.