سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی اروپا برای بحث درباره بیت کوین و ارزهای رمز نگاری با جوانان مشورت می کند!

سوالات از ارزهای رمزنگاری

یکی از سه سؤال اصلی ارزهای رمز نگاری که رییس بانک مرکزی اروپا از طریق مجموعه فیلم در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۸ پاسخ می دهد، درباره ارزهای رمزنگاری و بلاک چین است.

ماریو دراگی به پرسش های انتخاب شده در مورد اینکه آیا بیت کوین یک جایگزین مناسب برای ارز های سنتی است، پاسخ خواهد داد و همچنین دیدگاه ECB  (European Central Bank) در مورد تکنولوژی آن را ارائه می دهد، که قرار است سه شنبه، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۸ ارائه شود. اروپاییان بین ۱۶ تا ۳۵ ساله می توانند سوالاتی را در مورد سه موضوع اصلی مطرح کنند: احتمال بحران اقتصادی جهانی جدید، بورس ارزهای رمزنگاری و بلاک چین، بهبود اقتصادی اروپا و بیکاری جوانان.

جزئیات جلسه

جلسه، بخشی از گفتگوی جوانان اتحادیۀ اروپا است که معمولا یک سری مذاکرات سیاست گذاران بانک با دانشجویان و جوانان در کشور های مختلف و زمینه  های مختلف در مورد ارزهای رمزنگاری برگزار می کند.

به عنوان مقدمه ای بر جلسه، بانک مرکزی European Central Bank یک نظرسنجی توییتری را راه اندازی کرده است که بپرسد آیا بیت کوین می تواند یک جایگزین مناسب برای ارزهای سنتی ارائه دهد. نظرسنجی از بانک مرکزی اروپا در حدود ۲۴ ساعته بیش از ۱۵٫۵۰۰ پاسخ دریافت کرده است.

بانک های مرکزی و ارزهای رمزنگاری

در حالی که نقش بانک های مرکزی در جهان ارز دیجیتال همیشه مورد بحث بوده است، دیدگاه آن ها برای کمک به اطمینان از ثبات در اقتصاد همچنان وجود دارد. نوساناتی که بیت کوین به دست آورده به عنوان وسیله ای برای بحران از سوی افرادی همچون لوید بلانکفین، مدیر اجرایی بانک سرمایه گذاری ایالات متحده، گلدمن ساکس، شده است. پیر گارمینا، وزیر دارایی لوکزامبورگ، پیشنهاد کرد که اتحادیه اروپا به زودی مقررات جدیدی را در رابطه با قوانین ارز های دیجیتال ارائه دهد.

Image result for European Central Bank

روند تصویب

واضح است که سال ۲۰۱۷ برای ارز دیجیتال

اگرچه شواهدی وجود ندارد، اما آگاهی از پذیرش ارزهای رمزنگاری در اروپا افزایش یافته است؛ آمار موجود در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که استفاده از آن به عنوان روش پرداخت در اقتصادهای اصلی اروپا هنوز کم است.

استفاده از جوانان

با این وجود، واضح است که اطلاعات جدید در بسیاری از افراد به عنوان مالکیت خود در حوزه عمومی این ارز ها، به حال خود رها شده است. باید جلسه پرسش و پاسخ با بانک مرکزی اروپا را جشن بگیرند، حتی اگر انتظارات مثبتی نداشته باشد.

این جلسه در پی تعطیلی کارتهای اعتباری ویزا با بیت کوین در اروپا و ارائه مقررات مربوط به تنظیمات اتحادیه اروپا در مورد این ارزها است. همچنین ارزش فکر کردن را دارد که نتیجه آن می تواند در بانک ها و کارت های های پرداخت شده تحت تاثیر قرار گیرد. این که گفته می شود در مذاکره با صادر کنندگان کارت در اروپا و برای کسانی که به دنبال ایجاد یک بانک رمزنگاری / فیات مستقل از بانک های سنتی هستند

Image result for Discuss Bitcoin and Blockchain With Youth

فرصت ها در ایران

استفاده از چنین فرصت هایی در کشور ما نیز می تواند، قدم هایی را برای معرفی ارز های دیجیتال ملی یا دیگر موضوعات در پی داشته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location