video thumb

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین ۱۷ ژانویه (۲۷ دی)

لیست عناوین این مطلب

 

با این حال، برداشت کردن در سود، به ویژه پس از این حرکت صعودی، یک استراتژی خوب است. من معتقدم، زمان خوبی برای سرمایه گذاران

خبر معرفی معاملات بیت کوین

پیشبینی اینکه فروشنده های استقراضی قیمت را به سمت پایین خواهند کشید و یا گاو ها بر خرس ها فشار خواهند آورد دشوار است. با توجه به عدم اطمینان، کاهش ریسک عاقلانه تر است.

بیایید ببینیم، چه زمانی باید شروع به فروش موقعیت ها کنیم.

بیت کوین/دلار

از ۱۲ نوامبر که قیمت به پایین ۵۴۵۰٫۸۶ دلار رسید، تنها یک استراتژی برای بیت کوین استقاده شده است، یعنی بخر و نگهدار. تریدرهایی که در پایین ترین قیمت ها خرید کردند، در کمتر از یک ماه حدود ۱۵۰ درصد سود داشته اند.

با این حال، من هرگز چنین افزایش قیمت فوق العاده ای را پیشبینی نکرده بودم. من منتظر یک سقوط و یا یک تثبیت قیمت بودم که فرصتی برای ورود دوباره باشد. انتظارات من تحقق نیافت.

قیمت بیت کوین 17 ژانویه (27 دی)" src="https://file.sarmayex.com/uploads/2018/01/btc-usd-1024x520.png" alt="تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 17 ژانویه (27 دی)" width="810" height="411" />

از دو سال قبل تاکنون، هربار که شاخص RSI به نزدیکی سطوح ۸۹ رسیده است ، با اینکه بلافاصله اصلاح قیمت انجام نشده است اما همیشه پایه گذار آن بوده است، افزایش قیمت فعلی RSI را به همان سطح نزدیک کرده است و به ما هشدار می ‌دهد که اصلاح قیمت نزدیک است.

بیت کوین احتمالا بین ۱۳۳۸۰٫۶۸ و ۱۵۲۵۲٫۸۶ دلار که سطوح بحرانی ابزار فیبوناچی هستند، با مقاومت مواجه خواهد شد.

هدفگذاری ۱۵۲۵۲٫۸۶ دلار در حدود ۱۲ درصد بالاتر از سطح فعلی است. ماندن در این ارز برای چند دلار آخر که به این قیمت برسد ریسک دارد و باید احتیاط کرد.

من توصیه می کنم که مقداری از سود خود را در سطوح فعلی نگهدارید و از توقف در موقعیت های باقی مانده با توجه به ریسک هایی که گفتم، نگران نباشید. برای تریدرهایی که قصد ورود دارند ، پیشنهاد می کنم منتظر بمانید، تا بعد از یک اصلاح قیمت بتوانید بدون ریسک اقدام به خرید کنید.

 

برای خرید انواع ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم و … و دیدن قیمت های لحظه ای ، به سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی ارزجو مراجعه کنید و ارزهای دیجیتالی را با قیمت های مناسب خریداری کنید.