سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چه چیزی بازار را به حمام خون تبدیل کرد؟

در کمتر از یک هفته ، ارزش کل بازار از ۸۳۰ میلیارد دلار ، به ۵۵۰ میلیارد دلار سقوط کرده است و این روند در زمان نوشتن این مطلب همچنان ادامه دارد :

چه چیزی بازار را به حمام خون تبدیل کرد؟

دولت چین اعلام کرد:

پلتفرم‌هایی که امکان ترید متمرکز در آن‌ها وجود دارد مسدود خواهند شد. به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، روز دوشنبه مقامات کشور چین اعلام کردند که دسترسی این کشور به پلتفرم های داخلی و خارجی که امکان ترید متمرکز در آنها وجود دارد، قطع خواهد شد.

به نقل از رویترز؛ این تصمیم مقامات دولت چین شامل حال افراد و شرکت‌هایی نیز میشود که خدماتی از قبیل خرید و فروش، نقل و انتقال، و پرداخت را برای مبادله متمرکز ارزهای دیجیتال ارائه می دهند.

سال گذشته، مسئولین در چین آی.سی.او یا عرضه اولیه سکه و همچنین، ادامه فعالیت صرافی های ارزهای دیجیتال

 

چه چیزی بازار را به حمام خون تبدیل کرد؟

 

بانک مرکزی اندونزی نیز درمورد ارزهای دیجیتال هشدار داده است. به نقل از کوین تلگراف؛ بانک اندونزی در تاریخ ۱۳ ژانویه طی یک اعلامیه مطبوعاتی به مردم این کشور درباره خرید و فروش، و ترید ارزهای دیجیتال هشدار داده و اعلام نمود که انجام هرگونه معاملاتی در این زمینه ممنوع است. این بیانیه پس از تجدید نظر بانک مرکزی اندونزی در ماه سپتامبر صادر شده است؛ بانک مرکزی در سپتامبر مجددا اعلام کرده است که بیت کوین به عنوان یک روش پرداختی در این کشور به رسمیت شناخته نخواهد شد و به موجب آن، دو مورد از صرافی های ارزهای دیجیتال در اندونزی (BitBayar و TokoBitcoin) به طور داوطلبانه از ادامه فعالیت در این حوزه دست کشیدند. بانک اندونزی در مورد استفاده بالقوه ارزهای دیجیتال در پولشویی و تامین مالی تروریسم ابراز نگرانی کرده و این جرایم را به عنوان دلیل مخالفت خود با این فناوری معرفی کرد. با وجود تمام این ها هیچ ممنوعیت رسمی بر بیت کوین قرار داده نشده است.

چه چیزی بازار را به حمام خون تبدیل کرد؟

 

دولت الجزایر نیز در راستای ممنوعیت ارزهای دیجیتال، اقداماتی به عمل آورده است. بر اساس گزارشات، به دنبال تصویب لایحه مالی ۲۰۱۸ مالکیت و خرید و فروش این نوع از ارزها را در الجزایر نیز ممنوع خواهند شد. در اوایل ماه ژانویه، مقامات مذهبی ارشد در مصر، معاملات بیت کوین را طبق قانون شریعت حرام و غیر قانونی اعلام  نمودند و در مورد احتمال وقوع پول شویی و تخلفات دیگر از راه این ارز، ابراز نگرانی کردند.

پیش از این مایکل نوگراتز، «گورو»ی صندوق‌های پوشش ریسک، برآورد کرده بود که قیمت بیت‌کوین به مرز ۸ هزار دلاری افت پیدا میکند. نوگراتز به ارائه پیش بینی هایی در این باره معروف شده است. او پیش بینی کرده که تا پایان سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین به ۵۰،۰۰۰ دلار میرسد.

شاید اعمال این محدودیت ها از دلایل عمده افت شدید قیمت در بازار ارزهای دیجیتال باشد. البته، باید به این موضوع توجه داشت که هر کجای دنیا ارزهای دیجیتال را کنار بگذارند، سایر افراد و ملت ها جای خالی آنها را پر خواهند کرد…

 

کاربران عزیز در صورتی که قصد خریداری ارزهای دیجیتالی دارید می توانید از سایت تیم حرفه ای ارزجو برای خرید و فروش ارز هایتان استفاده کنید.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location