video thumb

رسمی: دولت کره جنوبی با ممنوعیت ارزهای دیجیتال موافقت نکرد

کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی (Blue House)، رسما خبر عدم ممنوعیت ارزهای دیجیتال

رسمی: دولت کره جنوبی با ممنوعیت ارزهای دیجیتال موافقت نکرد

بدون ممنوعیت

این اعلام رسمی دولت کره جنوبی پس از انتقادات شدید بر علیه وزارت دادگستری صورت گرفت. دو روز پیش (۱۱ ژانویه)، وزارت دادگستری کره جنوبی، خودسرانه آمادگی خود را برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال اعلام کرد که موجی از ترس و ناامیدی را در بازار نوپای ارزهای دیجیتال به وجود آورد. این کار وزارت دادگستری بدون تایید وزارت اقتصاد و دیگر سازمان های دولتی صورت گرفته بود.

به گفته کاخ ریاست جمهوری، بیش از ۶۰،۰۰۰ شهروند کره جنوبی، نامه ی مواخذه وزیر دادگستری کره جنوبی، سانگ کی را به دلیل بیانیه ناگهانی وی درباره ممنوعیت تجارت ارزهای دیجیتال را امضا کردند. سانگ کی اظهار داشت که دولت کره جنوبی معاملات ارزهای دیجیتالی را ممنوع اعلام خواهد کرد.

وزارت اقتصاد کره جنوبی بلافاصله پس از بیانیه سانگ کی، با انتشار بیانیه ای، تصمیم وزارت دادگستری را نپذیرفت.

در سال ۲۰۱۶، پارک گون هه، رئیس جمهور پیشین کره جنوبی، که در حال حاضر به علت اتهامات فساد و پولشویی زندانی است، به علت عدم پاسخگویی به درخواست های مردم و سوء استفاده از قدرت برکنار و زندانی شد.

از آن زمان، مردم به وقایع کشورشان حساس تر هستند و دولت جدید به ریاست جمهوری مون جه-این، قول عمل به خواسته های مردم را داده است.

با توجه به رویدادهای گذشته و اعلام دولت مبنی بر این که ممنوعیت ارزهای دیجیتال

در بلند مدت هم بعید است

پیش از این، سخنگوی کارگروه ارزهای دیجیتال

دولت کره جنوبی هیچ گزینه دیگری ندارد، اما به دنبال ایجاد چارچوب های نظارتی و روند هایی که توسط دیگر دولت های پیشرو ایجاد شده است، خواهد بود. در حالی که مطمئنا دولت دید خوبی نسبت به ارزهای دیجیتالی ندارد، هر آنچه که به نفع کشور باشد را خواهد پذیرفت.

 

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص ارز های دیجیتال هستید و سرمایه گذاری های خود را از طریق  ارزهای دیجیتال انجام می دهید ، به سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی ارزجو حتما سر بزنید.