video thumb

مایکروسافت گزینه پرداخت بیت کوین را از فروشگاهش حذف کرد

درحرکتی نا امید کننده برای برخی علاقه‌مندان بیت کوین، شرکت مایکروسافت گزینه پرداخت با ارز دیجیتالی بیت کوین را از روش‌های پرداخت فعال در فروشگاه خود حذف کرد. این شرکت از اولین پذیرنده‌های بیت کوین بود. همچنین مدیرعامل سابق این شرکت، یعنی بیل گیتس هم حمایت خود را از این ارز دیجیتال

این تصمیم مایکروسافت را نمایندگان خدمات مشتری تأیید کرده‌اند. به نظر می‌رسد دلیل اصلی توقف پذیرش بیت کوین، نوسانات و ریسک‌های این ارزرمزنگاری شده است.

مشتریان هنوز می‌توانند با این ارزش دیجیتالی،حساب مایکروسافت خود را (به صورت دلار) شارژ کنند و از آن حساب‌ها برای خرید بازی‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌ها استفاده کنند، اما استفاده مستقیم از بیت کوین

مایکروسافت به عنوان دارنده یکی از از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین جهان، گزینه پرداخت بیت کوین را حذف کرده است. شرکت‌های دیگری مثل اسکوئر در سال ۲۰۱۷،‌ بیت کوین را به گزینه‌های پرداخت خود اضافه کردند. به نظر می‌رسد رشد شدید ارز دیجیتالی بیت کوین در طول سال گذشته میلادی و حالا نوسانات سه ماه اخیر آن،‌ مایکروسافت را متوجه ریسک بزرگی کرده است.

قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین پس از اوج گرفن تا مرز ۲۰,۰۰۰ دلار،‌ چند هفته‌ای است که در محدوده ۱۳ تا ۱۶ هزار دلار نوسانات زیادی دارد.

مایکروسافت گزینه پرداخت بیت کوین را از فروشگاهش حذف کرد
حذف گزینه پرداخت بیت کوین

نوسانات یک ماه اخیر بیت کوین

اگر شما هم از ارز های دیجیتالی برای سرمایه گذاری های خود استفاده می کنید و پول های مجازی را به پول های فیزیکی ترجیح می دهید و به دنبال یک سایت معتبر هستید برای خرید و فروش ارز های دیجیتالی و اطلاع از قیمتهای لحظه ای به سایت Arzjoo.com سر بزنید و از مشاوره کارشناسان با تجربه و حرفه ای تیم ارزجو در این امر استفاده کنید.