سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اپلیکیشن های غیر متمرکز باعث پذیرش اتریوم خواهند شد

در سال ۲۰۱۷ چندین اپلیکیشن غیر متمرکز برپایه بستر اتریوم

پذیرش اتریوم با چه عواملی میسر می شود؟

این اپلیکیشن، تحسین افرادی مثل: (Balaji Srinivasan) از شرکت آندرسن هورویتز را نیز برانگیخته است. او در مورد اپلیکیشن (CryptoKitties) می‌گوید که باعث شد تا ظرفیت‌ پردازش دارایی‌های دیجیتال توسط شبکه اتریوم به صورت غیر متمرکز و بدون دخالت واسطه مشخص شود. او می‌افزاید:

این یکی از چیزهایی است که مردم برای سال‌ها در مورد آن فقط صحبت می‌کردند: یک بستر بدون مانع برای انجام معاملات دیجیتال روی بلاک چین

جایگزین کردن آن خیلی سخت است

بیشتر بخوانید:

بیت کوین یا اتریوم؛ تفاوت این دو ارز رمزپایه در چیست؟

اما اپلیکیشن (CryptoKitties) فقط یک داستان موفقیت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز بود که به موفقیت اقتصادی در ابعاد بزرگ رسید. این موفقیت از طریق پوشش خوب رسانه‌ای باعث افزایش تقاضا در بازار شد. برای اپلیکیشنی روی پروتکل اتریوم خیلی سخت است که بتواند چنین موفقیتی را تکرار کند.

درس‌هایی از گذشته

برای درک بهتر ساختار بازار اپلیکیشن‌های غیر متمرکز اتریوم، باید نگاهی به بازار اپلیکیشن‌های موبایل قبل از ظهور گوگل پلی و اپ استور بیندازیم. در آن زمان کاربران مجبور بودند که اپلیکیشن‌ها را از وبسایت خود توسعه دهنده به صورت مستقیم دانلود کنند.

این فرایند برای افزایش محبوبیت اپلیکیشن‌ها، به شدت ناکارآمد بود و هزینه بسیار بالایی نیز باید برای بازاریابی صورت می‌گرفت. در طول چند ماه گذشته، اتریوم، بستر مناسبی را برای جستجوی کاربران فراهم کرده‌اند. این بستر همان امکاناتی را برای اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کنند که اپ استور و گوگل پلی ایجاد کردند.

کنار هم قرار دادن اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و کاربران

برایان آرمسترانگ مدیر عامل بستر معاملاتی (Coinbase) در مطلبی توضیح می‌دهد که در آینده، اپلیکیشن‌های اتریوم می‌توانند توانایی دسترسی به اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را افزایش بدهند و آنها را به کاربران بیشتری معرفی کنند. او می‌افزاید:

نظر من این است که ترکیب تلفن‌های هوشمند، اتریوم و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز فرصتی بی‌سابقه را برای معرفی خود به مردم سراسر دنیا پیدا کرده‌اند. ما در تلاش برای رسیدن به آزادی اقتصادی در دنیا و اصلاح رفتارهای منفی بعضی کشورها در بازار هستیم. برای مردمی که در کشورهای توسعه یافته زندگی می‌کنند این ابزارها چندان کاربردی به نظر نمی‌رسند اما برای اغلب مردم دنیا این ابزارها غیر قابل دسترس هستند.

اپلیکیشن‌های غیر متمرکز که روی پروتکل اتریوم هستند از استاندارد توکن (ERC20) استفاده می‌کنند و با توکن‌هایی بومی که با اتر سازگار هستند فعالیت می‌کنند. در نتیجه، معامله توکن‌های دیجیتال می‌تواند به صورت یکپارچه روی بسترهای معاملاتی غیر متمرکز صورت گیرد.

اما کارشناسانی مثل: آرمسترانگ باور دارند که پذیرش اتریوم و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز برای دستیابی به موفقیت اقتصادی نیازمند زمان بیشتری است. اما وقتی پذیرش اتریوم مورد استقابل قرار بگیرد، بازار اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را دگرگون خواهند کرد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اتریوم یا بیت کوین با همکاران باسابقه و مورد اعتماد ما در ارزجو مشورت کنید تا تجربه و خاطره‌ی خوبی از سرمایه‌گذاری روی ارز‌های مجازی داشته باشید.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location