video thumb

اتریوم با پشت سر گذاشتن ریپل دوباره به جایگاه دوم بزرگترین ارز رمزپایه رسید

از بهار سال قبل تا همین یک ماه پیش اتریوم (Ethereum) بعد از بیت کوین دومین ارز دیجیتالی

نکته جالب اینجاست که این جا به جایی بیش از آن که حاصل رشد ارزش اتریوم

بر اساس اطلاعات سایت «CoinMarketCap»، در حال حاضر (در زمان نگارش این مطلب) ارزش هر واحد اتریوم برابر با ۱۱۹۷.۵ دلار و ارزش کل بازار آن بیش از ۱۱۶ میلیارد دلار است. البته این ارز دیجیتال توانسته به تازگی یک رکورد جدید را نیز در قیمت به جای بگذارد و تا رقم ۱۲۶۱ دلار به ازای هر واحد بالا برود.

ارز رمزپایه اتریوم

سرعت رشد اتریوم در چند ماه اخیر واقعاً شگفت انگیز بوده است، طوری  که ارزش این ارز رمزپایه در اوایل آذر ماه برای نخستین بار به رقم ۴۴۰ دلار رسید. درست یک ماه بعد این رکورد به ۸۰۰ دلار افزایش یافت و با آغاز سال جدید میلادی از مرز ۱۰۰۰ دلار گذشت.

به نظر می رسد با آغاز به کار آزمایشی شبکه جدید Casper قیمت اتریوم باز هم بالاتر برود. این به روز رسانی قابل توجه در پروتکل های پول دیجیتالی مورد بحث سبب معرفی مسیری جدید و کارآمد برای شکل گیری اجماع در کل شبکه شده است.

علاوه بر این ها باید در نظر داشت که اتریوم در حال حاضر بزرگترین پلتفرم برای «عرضه اولیه سکه» یا ICO به شمار می رود که این خود بر جلب توجهات بیشتر به سمت آن موثر خواهد بود.

 

امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی مثل اتریوم و ریپل در سایت معتبر Arzjoo.com موجود می باشد و شما می توانید با مشورت با کارشناسان  تیم حرفه ای ارزجو بهترین خرید را داشته باشید.