سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قانونی شدن ارزهای رمزنگاری شده و ICO ها در بلاروس همراه با معافیت معالیاتی

در بلاروس تمامی تراکنش های رمزارزی و درآمدهای مربوطه که شامل استخراج نیز می‌شود، برای پنج سال آینده از مالیات معاف خواهند بود. رئیس جمهور Alexander Lukashenko، روز جمعه گذشته اظهار داشت که حکمی را در راستای گسترش اقتصاد دیجیتالی امضا کرده است.

وی توضیح داد: ” هدف اصلی این سند فراهم آوردن شرایطی است که شرکت‌های IT جهانی به بلاروس آمده و دفاتر نمایندگی خود را افتتاح کنند. هم‌چنین این شرکت‌ها به گسترش مراکز خود پرداخته و محصولات پرطرفداری را به دنیا عرضه کنند.”

قانونی ساختن معاملات رمزارزها و ICO ها در بلاروس

حکم یاد شده ضمنا ارزهای رمزنگاری شده، ICO ها و قراردادهای هوشمند را به رسمیت خواهد شناخت. به گزارش ارزجو به نقل از خبرگزاری رویترز، بلاروس معاملاتی را که با ارزهای رمزنگاری شده

تشویق به کمک معافیت های مالیاتی

به گزارش ارزجو به نقل از سایت Rusbase، “این حکم، ICO

به گفته‌‌ی سایت Rusbase ، با این حکم افراد قادر به ذخیره‌سازی، تغییر، خرید، واگذاری، انتقال به غیر، استخراج و نیز مبادله‌ی ارزهای رمزنگاری شده و توکن‌ها با ارزهای رایج و قانونی می‌باشند. از آنجایی که برای معاملات رمزارزها تا اول ژانویه ۲۰۲۳ مالیات در نظر گرفته نمی‌شود، نیازی به اعلام سودها و درآمد حاصل از عملیات مربوطه نخواهد بود.

به گزارش بخش خبری  Bitcoin.com در ماه نوامبر، اولین صرافی ارزهای رمزنگاری شده بلاروس در بهار سال آینده افتتاح خواهد شد.

مزایای بی‌سابقه برای ساکنین HTP

حکم جدید، شرایط بی‌سابقه‌ای برای ساکنین پارک فناوری پیشرفته‌ی بلاروس، High-Tech Park (HTP)، به وجود می‌آورد که  news.Bitcoin.com در مقاله‌ی ماه گذشته‌ی خود به آن پرداخته است. بنابر نوشته Sputnik این حکم به ساکنین این اجازه را می‌دهد تا در قالب شرکت‌های استخراج و صرافی ارزهای رمزنگاری شده فعالیت کنند. و ادامه می دهد:

 ” بلاروس برای دنیا شرایطی منحصربه‌فرد برای تنظیم حوزه‌ی فعالیت ارزهای رمزنگاری شده ، هم برای شهروندان عادی، و هم برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.”

سایت Rusbase می افزاید، تشکل‌های قانونی در HTP می‌توانند با انتشار توکن‌های ICO خود، سرمایه‌ جذب کنند. هم‌چنین به خرید و فروش این توکن‌ها در قالب صرافی رمزارزی بپردازند.

مخالفت برخی از مقامات با آزادسازی

به گزارش ارزجو به نقل از خبرگزاری Belapan روسیه، وزیر دارایی و بانک ملی بلاروس در اوایل ماه جاری اعلام کردندکه از قانونی شدن ارزهای رمزنگاری شده حمایت نخواهند کرد؛ زیرا این حمایت، ریسک‌های جدی در بازارهای مالی را در پی خواهد داشت. یک منبع دولتی به این خبرگزاری گفت: ” نظارت بر ارزهای رمزنگاری شده و دنبال کردن حرکات آنها امری غیرممکن است.”

برای استفاده از امکانات و خدمات سایت ارزجو به آدرس arzjoo.com مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location